וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סבלתי מצירים כואבים נורא - ואפילו לא הייתי בהריון"

14.12.2022 / 23:34

מאמנת אישית מג'ורג'יה חושפת שלפתע החלה לסבול מצירים כואבים במיוחד - כשהיא בכלל לא בהיריון. מאוחר יותר הסבירה לה הרופאה מה בדיוק הגוף שלה ניסה ליילד - וזה מטריד

אלו היו 45 הדקות הכי טראוטיות בחיים שלי"/@hollyyywood_

משתמשת הטיקטוק הולי סמולווד, מאמנת אישית מג'ורג'יה, סיפרה שהחלה יום אחד לפתע לסבול מצירים כואבים במיוחד - למרות שהיא בכלל לא הייתה בהיריון. מאוחר יותר התברר לה מדוע הגוף שלה החליט שהיא צריכה ללדת במפתיע. "אלה היו 45 הדקות הטראומטיות ביותר שעברתי מבחינה פיזית מההתחלה עד הסוף", היא כתבה על הסרטון בן 3 הדקות שלה שצבר מעל מיליון צפיות מאז שפורסם ברשת.

היא סיפרה שסבלה מהתכווציות, כאבים עזים, בחילות והקאות - ולבסוף התעלפה. לאחר בדיקה חוזרת של הרופאה נמצאה הבעיה: הגוף שלה ניסה ליילד את ההתקן התוך רחמי שלה.

"החלטתי שאני רוצה להפסיק עם גלותות ואמצעי מניעה הורמונליים ולקבל את T הנחושת, ההתקן ההורמונלי הלא הורמונלי", היא הסבירה על התקן הפלסטיק בצורת T עטוף הנחושת שהונח בתוך רחמה כדי למנוע הריון. רופאת הנשים שלה ציינה שזו הולכת להיות חווייה כואבת אך היא לא הייתה מודאגת מכך. "אמרתי לה 'יש לי יכולת הכלה גבוהה לכאב, אני אהיה בסדר'", היא נזכרה.

הולי סמולווד. TikTok / hollyyywood_, צילום מסך
הולי סמולווד עברה סיוט/צילום מסך, TikTok / hollyyywood_

הולי סיפרה כי נאמר לה שיהיו לה התכווצויות מסוימות, 7 עד 10 דקות לאחר החדרת ההתקן התוך רחמי. חמש דקות לאחר מכן היא החלה לסבול מכאבים עזים ובחילות, בזמן שאחות בדקה אותה. "אמרתי 'תני לי שקית. אני הולכה להקיא', אז היא מושיטה לי שקית ואני מתחילה להקיא", סיפרה סמולווד בסרטון, "בשלב זה אני מתחיל לראות שחור ואני אומרת 'אני עומדת להתעלף' - והתעלפתי".

לפי סמולווד, במשך 5 הדקות הבאות "הגיהנום השתחרר". היא טוענת שלא הרגישה עוד את הגפיים שלה. "לא יכולתי להרגיש את הרגליים שלי", היא המשיכה והוסיפה שהיא "הזיעה בשפע" והחליפה תנוחות כדי לנסות להקל על הכאב - לפני שהבינה מה קורה לה. "התחלתי להרגיש משהו ששמעתי עליו רק בסרטים", אמרה, "אני אפילו לא יודעת איך ידעתי מה זה, אבל ידעתי שיש לי צירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הנה הסיפור המלא שלה:

@hollyyywood_

single-handedly the most physically traumatic 45 minutes from start to finish lmao

♬ original sound - Holly Smallwood

סמולווד אמרה שהאחות שאלה אם יש לה היסטוריה משפחתית של התקפים. היא אמרה שלא - לפני שהיא קראה שוב לרופאה. סמולווד סיפרה שההתקן התוך רחמי שלה הוצא מידית. לאחר שנרגעה, היא שאלה את הרופאה "מה לעזאזל קרה עכשיו" - והופתעה עד עמקי נשמתה מהתגובה שלה.

"ההתקן התוך רחמי הוכנס על גבי עצב. היא אמרה שהיא נחשפה למקרה כזה זה רק פעם אחת בקריירה שלה", נזכרת סמולווד בחוסר אמון, "וזה גרם לי להרגיש שאני עומדת ללדת. הגוף שלי ניסה לדחוף אותו החוצה". סמולווד טוענת שהייתה לה אפילו פתיחה - אך ללא התועלת החשובה של האפידורל לכאבים.

היא לא הראשונה שההתקן תקף
ההתקן נשכח בגופה של אישה במשך 20 שנה. וזה מה שקרה
התקן תוך רחמי גרם לקרע ברחמה של אשה בצפן הארץ

הצופים הופתעו לגלות שזו הייתה התגובה של הגוף כשדחה את ההתקן. נשים אחרות טענו שיש להשתמש בחומר מרדים בהליך הזה: "העובדה שכל אישה שהכניסה התקן תוך רחמי אומרת שזה הכאב הגרוע ביותר שהרגישה בחייה ועדיין אין הרדמה פשוט לא הגיונית", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "התקן הנחושת הזה הוא החוויה הגרועה ביותר שעברתי בחיי. לא יכולתי לחכות כבר כדי להוציא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully