וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר בריא: התוספת שתשדרג לכם את החביתה

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 8:40

בדרך כלל שיא ההשקעה שלנו היא להוסיף לחביתה עשבי תיבול, אבל אלה לא הירוקים היחידים שיכולים לשדרג את ארוחת הבוקר שלכם. הנה הירקות שהכי כדאי לזרוק לחביתה שלכם

ככה מכינים ביצה מקושקשת/@poppycooks

כבר סיפרנו לכם לא פעם שארוחת בוקר חשובה מאוד לתזונה ולבריאות שלכם, והפעם יש לנו טיפ ספציפי וקלאסי יותר: חביתה. ביצה בצורת חביתה או מקושקשת תאפשר צריכה גבוהה יחסית של חלבונים (כ-7 גרם) שתורמים לבריאות העצם ומגדילים את מסת השריר.

השף חושף: הטעויות שאנחנו עושים כשאנחנו מטגנים חביתה

בדרך כלל נהוג להוסיף לחביתה עשבי תיבול, אבל אלה לא הירוקים היחידים שיכולים לשדרג את ארוחת הבוקר שלכם. תוספת נוספת שיכולה להעשיר את החביתה היא כמות גדולה של ירקות כגון ברוקולי, עלי תרד ועוד. בדרך זו, יתווספו לארוחה ויטמין K שמסייע בקרישת הדם ובבניית העצם, מגנזיום שתורם לתפקוד תקין של הלב והשרירים ועוד ויטמינים ומינרלים רבים שחשובים לבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully