וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי של שקט: החופשות שיעזרו לכם לקחת נשימה, ולהירגע

יפעת סני

7.11.2022 / 11:17

500 אנשים מרחבי הארץ הגיעו לחוף נחשולים כדי לעצור את המרדף היומיומי ולהתמסר לסדנאות של יוגה, מדיטציה, סדנאות משחק ואפילו טנטרה, והכל בתנאי פינוק. אז מה בדיוק עושים בחופשת הבריאות הזו?

פסטיבל wellfest של סורנטו בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
עוצרים לקחת נשימה. סדנת צלילים מרפאים בנחשולים/ניר דוידזון

לפעמים גם כשאנחנו עושים הכל "נכון", אנחנו מסתובבים בעולם בתחושה של אי שקט. אנחנו עובדים בחריצות, לומדים, לא שוכחים את החברים, חלקנו גם מגדלים ילדים, מדי פעם עושים כושר או מנסים איזה טרנד תזונה כזה או אחר, ובכל זאת - אי שקט, במקרה הטוב. לפעמים אי השקט הזה הופך להיות מועקה שיושבת לנו על החזה, או לתחושת קוצר רוח שגורמת לנו לכעוס על העולם.

זה בדיוק מה שקרה ללינדה אהרון מנצור שניהלה במשך שנים משרד נסיעות מצליח בשם סורנטו, אבל הרגישה שמשהו חסר, שהיא כועסת מדי ולא מצליחה ליהנות מכל הטוב שבחייה. היא החליטה לנסוע לסדנת יוגה בחו"ל, ואז משהו פשוט הסתדר. היא הרגישה, כך היא מספרת, שהסוללה שלה "נטענת", ושזה בדיוק הדבר שהיא הייתה צריכה - ריטריט שכולו מנוחה לנפש ובריאות לגוף.

את הרעיון הזה לקחה לינדה לסוכנות הנסיעות שלה, ובהחלטה כמעט ספונטנית היא החלה לשווק חופשות בריאות לישראלים בחו"ל. משם הדרך נסללה כמעט מעצמה - בגיל 60 היא מכרה את המשרד, להוציא הפעילות של חופשות הבריאות, אותה העבירה לניהול בנה, ניר מנצור. "מכרתי את החברה והחלטתי שזה הזמן לשינוי. הלכתי לכיוון של יוגה וקורס מורי יוגה, בחרתי להקשיב לעצמי", היא מספרת.

לינדה מנצור. סורנטו,
חישבה מסלול מחדש. לינדה אהרון מנצור/סורנטו

היום, בגיל 65, סורנטו, בהובלת ניר, הפכה למעצמה של חופשות בריאות שמציעות סדנאות שונות לגוף ולנפש. הפסטיבל האחרון של סורנטו - WELLFEST - התקיים בסוף אוקטובר במלון חוף נחשולים, זו הפעם השנייה, והציע ל-500 המשתתפים, רבים מהם לקוחות חוזרים של סורנטו, לשים בצד את הדאגות ואת לחצי היומיום, ולמשך שלושה ימים שלמים להתנתק ולהתמסר לכל מה שעושה להם טוב.

עוד בוואלה!

תלויות הפוך מהתקרה: זה האימון הכי מרים שעשינו השנה

לכתבה המלאה

יוגה, טנטרה ומרינה מקסימיליאן בלומין

אם מעולם לא הייתם בפסטיבל כזה, ייתכן שאתם מדמיינים אוהלים, מכנסי דייגים וחובבי כושר מיוזעים שרצים מפעילות לפעילות. אבל זה ממש לא המצב. WELLFEST הוא פסטיבל בריאות שפונה בדרך כלל לבני 40 ומעלה, לאנשים שרוצים תכנים של "גוף ונפש", אבל לא מוותרים גם על תנאי פינוק. בכל זאת, הם עובדים קשה מאוד כל השבוע.

החופשות של סורנטו בחוף נחשולים מציעות המון סדנאות - החל משיעורי יוגה לכל הרמות, דרך מדיטציה, פילאטיס, מיינדפולנס, צלילי מרגוע, צ'יקונג וסוגים שונים של ריקוד. מעבר לזה, ניתן להירשם גם לסדנאות כתיבה (השנה העבירה אותה אילן הייטנר), סדנאות משחק (עם שי אביבי, לא פחות), קוסמטיקה טבעית, תזונה ואפילו סדנת טנטרה. כל אחד יכול למצוא את עולם התוכן שמעניין אותו.

סדנת משחק של שי אביב בפסטיבל wellfest בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
הרבה יותר מיוגה. סדנת משחק עם שי אביבי בפסטיבל WELLFEST האחרון/ניר דוידזון

מעבר לכך, לאורך הפסטיבל יש הופעות מוזיקה - השנה התארחו בחוף נחשולים מרינה מקסימילאן בלומין שהקסימה את כל הנוכחים בהופעה אינטימית, והג'ירפות במופע אחר צהריים יוצא דופן. בנוסף היו הופעות לאורך רוב הפסטיבל, בהן מוזיקה יוונית ושירה מקודשת. שוב, כל אחד יכול למצוא את התוכן שמעניין אותו.

מלבד מתחמים שלמים שהוקדשו לסדנאות, אליהן ניתן פשוט להגיע ללא רישום מוקדם ובלי ביורקרטיות שמוציאות את החשק, במתחם הפסטיבל יש גם דוכני אוכל (טבעוני, בכל זאת - פסטיבל בריאות), ודוכנים נוספים של אמנים ויוצרים למי שרוצה להתחדש בבגדי יוגה, מזרנים או סתם משהו יפה. הפסטיבל מציע גם אפשרות לספורט ימי במפרץ יוצא הדופן של חוף נחשולים, ומתחם טיפולי עיסוי.

הופעה של מרינה מקסימיליאן בלומין בפסטיבל wellfest בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
הופעה אינטימית שיצרה קסם מיוחד. מרינה מקסימילאן בלומין בפסטיבל WELLFEST/ניר דוידזון
הופעה של הג'ירפות בפסטיבל wellfest בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
הכי אינטימי שיש. הופעה של הג'ירפות בפסטיבל WELLFEST/ניר דוידזון

ועוד דבר אחד שחשוב לציין, מלבד 500 המשתתפים בפסטיבל, במקום נוכחים המון, אבל המון, עובדים של סורנטו שדואגים שהכל יתקתק. הם ממלאים את מיכלי המים הקרים, עוזרים לאנשים למצוא את הסדנאות שהם מחפשים ועונים לכל שאלה. זה כמעט מרגיש כאילו במשך 3 ימים אתם לא באמת צריכים לחשוב על כלום, מלבד השקט הנפשי שלכם. וזו תחושה יוצאת דופן ונעימה מאוד.

איים של שקט לכל אורך השנה

WELLFEST הוא האירוע המרכזי - והגדול ביותר - של סורנטו, והוא מתקיים מדי שנה במהלך אוקטובר במלון חוף נחשולים. והמיקום הזה אינו מקרי - המלון מציע 50 דונמים של כרי דשא, רצועת חוף לבנה למרגלות הכרמל, מפרץ טבעי, לגונות צלולות ושקיעות שממלאות את הלב.

מלבד היופי שמשתלב בצורה הרמונית עם התכנים של WELLFEST, במלון בנחשולים יש מגוון רחב של חדרים, בטווחי מחירים שונים, כך שכל אדם יכול לתפור את החבילה שמתאימה לו. יש לציין שיש אפשרות לרכוש כרטיס יומי לפסטיבל, ללא לינה. המחיר של השתתפות מלאה בפסטיבל - 2 לילות ו-3 ימים עם ארוחות בוקר במסעדת המלון, כניסה לכל הסדנאות, ההופעות והפעילויות של הפסטיבל - מתחיל ב-1950 שקלים, ותלוי ברמת החדר שבוחרים. כרטיס יומי ללא לינה יעלה לכם 450 שקלים.

פסטיבל וולפסט של סורנטו בחוף נחשולים. יפעת סני, מערכת וואלה!
מיקום מנצח. חוף נחשולים/מערכת וואלה!, יפעת סני
פסטיבל wellfest של סורנטו בחוף נחשולים. ניר דוידזון,
כל אחד יכול לבחור את הפעילות שמתאימה לו. פסטיבל WELLFEST/ניר דוידזון

בנוסף לאירוע השנתי והגדול שמאחד את כל הכוחות של סורנטו, מתקיימים במהלך השנה אירועים קטנים ואינטימיים יותר, שמטרתם לתת את אותו פסק הזמן לכל מי שזקוקים לו. כך לדוגמא, בדצמבר השנה ייערך ריטריט יוגה ונשימה בעין גדי, שיתמקד בתרגולי יוגה מותאמים לכל הרמות, ומפגשי מדיטציה ודימיון מודרך. המחיר לריטריט הוא 2,700 שקלים (עבור 2 לילות, חצי פנסיון והשתתפות בכל הפעילויות)

באותו החודש ייערך ריטריט יוגה נוסף בהרי צפון קפריסין. בסורנטו מתארים את הריטריט הזה כ"אירוח במלון יוקרה 5 כוכבים בפאתי כפר איגלז הציורי". חופשה זו תעלה כם 5,590 ש"ח למשתתף (כולל טיסות והעברות, 4 לילות, ארוחות על בסיס חצי פנסיון, וכמובן - כל פעילויות הריטריט, כולל ספא יין). ועבור אנשים שרוצים להתמסר לחווית הגוף-נפש לחלוטין, קיימת גם אפשרות לריטריט יוגה ובריאות במשך 9 ימים בקוסמוי שבתאילנד בפברואר הקרוב. חופשת בריאות זו תעלה 3,290 דולרים למשתתף (כולל טיסות, העברות, 8 לילות באתר הנופש, ארוחות על בסיס פנסיון מלא, וכל פעילויות הריטריט).

הכותבת היתה אורחת של סורנטו בפסטיבל WELLFEST

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully