וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלי האם הוא נרקיסיסט - רק לפי האורגזמה שלו

11.7.2022 / 23:55

חוקרים מבודפשט מצאו כי האורגזמה של הגבר מעידה הרבה על סוג האדם שהוא. לדבריהם, גברים הנוטים לשפיכה מוקדמת הם בעלי הסבירות הגבוהה ביותר להיות נרקיסיסטים

מדוע לגברים יש זקפה פתאומית? רופא מסביר/@Dr Karan

מתברר שדרך הביצועים בחדר השינה ניתן לגלות פרטים אפלים על הפרטנר שלכם - ולא רק עד כמה הוא טוב. מומחים מבודפשט, הונגריה, גילו שהאורגזמה של הגבר יכולה להעיד רבות בנוגע לסוג האדם שהוא - ומצאו שביטחון בחדר השינה הוא לא בהכרח דבר טוב.

החוקרים מצאו כי גברים הנוטים לשפיכה מוקדמת נוטים גם להיות נרקיסיסטים - או ליתר דיוק נרקיסיסטים מיניים, אנשים שבדרך כלל מנסים לרצות את עצמם במהלך קיום יחסי מין. להם גם כנראה יש מחשבה מנופחת ולא מציאותית לגבי היכולות המיניות שלהם במיטה, כך שהביטחון המופרז שלהם שם בהחלט בא לרעתם.

אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן. Lisa-S, ShutterStock
תגידי לנו כמה מהר הוא גומר - ונגיד לך מי הוא/ShutterStock, Lisa-S

כ-1,297 גברים בגילאים 18-85 נבחנו לצורך המחקר. הם התבקשו להסכים או לא להסכים עם אמירות הקשורות ליחסי מין, כולל ההנאה של מי חשובה יותר, והאם הם אוהבים להיות בעלי השליטה במיטה. גברים עם נרקיסיזם מיני היו בעלי סבירות גבוהה יותר לאונן בתדירות גבוהה יותר ולהיות בעלי עניין רב יותר במין.

פרופסור דייוויד ל. רולנד מאוניברסיטת ואלפאראיסו, מחבר המחקר, אמר כי תכונות אישיותיות והפרעות שונות, כגון נרקיסיזם, נקשרו לתגובה מינית ולסיפוק. הוא הוסיף: "המחקר שלנו חוזר ומדגיש את ההשפעה השלילית שיש לנרקיסיזם על שביעות רצון ממערכות יחסים, אך מוסיף פרספקטיבה חדשה על האופן שבו מאפיין אישיות זה עשוי להשפיע גם על התגובה המינית של גברים במהלך קיום יחסי מין".

בכתב העת "תרפיה מינית וזוגיות" הוסיף פרופ' רולנד: "הם גם נוטים יותר לשפיכה מהירה (ככל הנראה בשלב מוקדם של מערכת יחסים מינית) ולקושי להגיע לשפיכה (ככל הנראה כשהזוגיות החדשה דועכת)".
עם זאת, פרופ' רולנד הדגיש כי נרקיסיזם אינו הגורם היחיד - וגורמים אחרים שלא הוערכו במחקר עשויים להיות אחראיים לכך במידה כזו או אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully