וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הגיל שבו אנשים מרגישים הכי סקסיים, והוא ממש מפתיע

גיל הוא רק מספר, ואם אתם פחות מאמינים במשפט הניו אייג'י הזה, כדאי שעיפו מבט על סקר מעניין שמצא באיזה גיל אנשים מרגישים הכי סקסים ומושכים

ג'ניפר לופז יום הולדת. אינסטגרם, צילום מסך
הגיל שבו אנשים הרגישו הכי מושכים הוא 53. ג'ניפר לופז בת ה-53/צילום מסך, אינסטגרם

רוב האנשים מפחדים להתבגר ולהיות פחות נחשקים ואהובים בהמשך הדרך. אם לשפוט על פי סקר חדש ומעניין שמכה גלים באחרונה - אולי אפשר להשתחרר מהדאגה הזאת ולגלות אופטימיות זהירה לגבי העתיד. באפליקציית ההיכרויות OurTime החליטו לשאול את הגולשים שכבר עברו דבר או שניים בחייהם, באיזה גיל הם הרגישו הכי אטרקטיביים. יותר מחצי מהנשאלים סיפקו תשובה שאולי תפתיע את מי שתמיד אומרים ששנות ה-20 הם היפות ביותר בחיים.

מהסקר עולה כי הגיל שבו אנשים הרגישו הכי מושכים הוא 53. המשתתפים, כאמור יותר ממחצית, סיפרו כי זהו הגיל שבו הם הכי נהנו מהמיניות שלהם ו-41 אחוזים העידו כי זהו הגיל שבו הם הרגישו הכי שלמים ובטוחים בעצמם.

אם התוצאות נראות לכם משונות - כדאי לחשוב רגע על כמה דמויות מוכרות שכבר הגיעו לגיל המכובד הזה. מעבר לים אפשר לראות את ג'ניפר אניסטון, פול ראד, יו ג'קמן, רנה זלווגר וכמובן ג'ניפר לופז שתחגוג 53 בעוד כחודש. גם בביצה המקומית שלנו בהחלט יש לא מעט נשים בשנות ה-50 לחייהן שאפשר להסתכל עליהן בקנאה. עינת ארליך (53), איילת זורר (52), יעל אבקסיס (54) וסיגל שחמון (51) הן רק כמה מהנשים הישראליות שבהחלט לא איבדו מהקסם שלהן, גם לאחר שנים ארוכות בתודעה הציבורית.

סיגל שחמון. ניר פקין
משתבחת עם השנים. סיגל שחמון/ניר פקין

אז למה רבים מרגישים יותר בטוחים בעצמם דווקא בגיל שעלול להיראות לאחרים כאטרקטיבי הרבה פחות? מהסקר המדובר עולה כי ארבעה מכל עשרה נשאלים טענו שדווקא בגיל הזה הם הצליחו להשתחרר מהדאגות לגבי האופן שבו הם נתפסים והרגישו שלמים יותר עם המראה שלהם ועם מה שיש להם להציע. כ-19 אחוזים אף העידו כי יציאה לדייטים בגיל הזה מרגשת אותם הרבה יותר מבכל תקופה אחרת בעבר.

"משעממים ומוזנחים": הסטיגמות עדיין כאן

בראיון ל-Daily Mail סיפרה רייצ'ל פרו מ-OurTime כי תוצאות הסקר נועדו לנפץ סטיגמות ותפיסות מוטעות שאנשים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם אולי מחזיקים בכל מה שקשור למיניות וחיפוש אהבה בהמשך חייהם. "הסקר מראה שאנשים דווקא נוטים לצבור יותר ביטחון ככל שהם מתבגרים, מבינים מה הם רוצים ומה הם לא רוצים במערכת היחסים".

ואם התוצאות גורמות לכם להרים גבה - כדאי לזכור שזו לא הפעם הראשונה שסקרים מגיעים למסקנה דומה. בעבר סיפרנו לכם על סקר נרחב שנערך בארצות הברית, שבו שני שלישים מהנשאלים מעל גיל 65, דיווחו שהם אוהבים את המראה שלהם ושלמים איתו לחלוטין. וזה לא הכול - בסקר ההוא, שלושת רבעי מהגברים מעל גיל 80 אמרו שהם אוהבים את איך שהם נראים וכך גם כ-70 אחוזים מהנשים מעל גיל 75.

אבל, כמו בכל דבר בחיים, גם בכתבה האופטימית הזאת, לא הכול ורוד, בייחוד כשחושבים על מה שחלק מהאנשים חושבים על נשים וגברים שגדולים מהם. מהסקר של OurTime ניתן ללמוד שגם אם בני חמישים פלוס מרוצים מאיך שהם נראים ובטוחים יותר בעצמם - זה לא אומר שאחרים בהכרח יחזיקו בדעה דומה.

כמחצית ממשתתפי הסקר דיווחו שהם עדיין נעלבים כשהם שומעים אנשים אומרים שבני חמישים פלוס הם אנשים משעממים שלא נוטים לצאת יותר מדי מהבית או ליהנות. 35 אחוזים מהם סיפרו שהם לא שותפים לתפיסה הרווחת שאנשים בגילים האלו מזניחים את עצמם ולא דואגים לגוף ולמראה שלהם.

אז במקום להגדיר בכל פעם ש-40 או 50 או 60 זה ה-30 החדש, כדאי לזכור שאף עשור בחיים לא באמת יכול להיראות ולהרגיש כמו זה שבא לפניו. לעובדה הזאת יש לא מעט חסרונות שקשה להכיל - אבל גם יתרונות שיכולים לעזור לנו לשמור על אופטימיות. כשאנחנו כבר לא ילדים, אנחנו יודעים בדיוק מה יש לנו להציע ומכירים טוב יותר את החוזקות והחולשות שלנו - דבר שמכניס הרבה יותר שלווה וביטחון לחיים.

נכון, זה לא יעלים את הקמטים או הכאבים שיכולים להופיע עם הגיל - אבל זה בהחלט יכול לעזור להבין מה בדיוק אנחנו רוצים, מה עושה לנו טוב - ובעיקר איך ואיפה למצוא את מה שמחפשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully