וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השכנה מכתיבה לי מה לא לעשות בבית שלי - בגלל התינוק שלה. יש גבול לחוצפה"

29.5.2022 / 23:42

משתמשת רדיט סיפרה שמאז שהשכנים שלה הביאו לעולם תינוק - הם מתעללים בה ומתלוננים על כל רעש קטן שהיא עושה. ברשת הדעות היו חלוקות לגבי מי צודק בוויכוח

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

ככה זה עם שכנים, בעיקר עם אלה שאתם חולקים איתם קיר. כמעט תמיד יהיו להם או לכם תלונות על רעשים. לעיתים התלונות הגיוניות ולעיתים מוגזמות: השאלה היא היכן עובר הגבול? משתמשת רדיט טוענת שכשהשכנים שלה הביאו לעולם תינוק, הם ביקשו ממנה להתחשב ולהפחית ברעשים. כשזו הבינה ומילאה אחר בקשתם, גילתה שלא משנה מה היא עושה - זה אף פעם לא מספיק. בשלב מסוים, לדבריה, הם ממש הכתיבו לה מה היא יכולה ומה היא לא יכולה לעשות בבית שלה.

בפוסט ששיתפה ב-Reddit הסבירה האלמונית כי לשכנה שלה נולד לאחרונה תינוק וכעת היא אסרה עליה לעשות דברים בבית שלה כדי להימנע מלהעיר את הקטן. לטענתה, שני הנושאים העיקריים שמפריעים לשכנה הם התופים שהיא מנגנת עליהם ודלת הגלילה של המוסך - שמצפצפת כשהיא נפתחת. היא מצאה לדבריה לשתי הבעיות פתרונות ראויים, אך השכנה עדיין מתלוננת.

"למרות שכבר בידדתי אקוסטית את חדר המוזיקה שלי, הפסקתי לתופף בתופים שלי אחרי השעה 18:00, הסכמתי גם שלא לארח חברים בחוץ, בחצר האחורית שלי, בגלל הרעש. אני חושבת שהייתי יותר ממתחשבת, אבל כנראה שזה לא מספיק", היא כתבה. "אני חוזרת מהעבודה ב-23:00 ומכניסה את המכונית שלי למוסך. לפני כמה שבועות השכנה פנתה אליי ושאלה אם אוכל לחכות עד הבוקר כדי להחנות את המכונית שלי, אבל סירבתי כי היו פריצות למכוניות ברחוב שלנו לאחרונה. המכונית שלי היא גם מכונית מבוקשת על ידי גנבים מכיוון שחלקים בה יקרים, וזו מכונית של חובבי מכוניות. התנצלתי אבל הייתי נחושה כשאמרתי לה שאני בשום פנים ואופן לא אשאיר את המכונית שלי בחוץ בלילה".

"לפני כמה לילות חזרתי הביתה והמכונית של בעלה חסמה את שביל הגישה שלי מספיק כדי שלא אצליח להחנות את הרכב שלי. זה היה די חסר תועלת כי לחצתי על הכפתור עוד לפני שהגעתי לחניה שלי, אז זה בכל מקרה צפצף. הם לא יצאו החוצה אז קראתי לגרר והם לא עשו את זה מאז".

המתופפת מיטל כהן. Giphy
לאחרונה היא ניגנה בתופים שלה בשעות הצהריים בשבת/Giphy

האישה הוסיפה שלאחרונה היא ניגנה בתופים שלה בשעות הצהריים בשבת, בחדרה האטום לרעש. לטענתה, אפשר לשמוע רק "רעידות מינימליות" מהרעש ומכיוון שהחדר נמצא בחלק האחורי של הנכס, הוא רחוק מהשכנים. עם זאת, זה עדיין הציק לשכנה. "השכנה באה ואמרה שהיא השלימה עם הרעש שלי מספיק זמן ושהיא מותשת בגלל שהילד לא ישן אף פעם בגלל הרעש שאני עושה", כתבה האישה.

"עדיין הייתי עצבנית על החסימה של השביל מהלילה ההוא וקצת התפרצתי עליה ואמרתי לה שהייתי מספיק מתחשבת וכבר עשיתי ויתורים בנושא הרעש. אמרתי לה שעל אף שזו זכותי להשמיע מוזיקה עד השעה 22:00 באזור שלנו, הפסקתי לנגן ב-18:00 בהתחשב בה ובילד שלה. אמרתי לה שמעכשיו היא תצטרך להתמודד עם זה, כי סיימתי להתחשב בה ובמשפחתה".

במי אתם מצדדים?

באישה. שהשכנה תפסיק להתלונן, זו בעיה שלה
בשכנה. צריכים יותר להתחשב, לפחות בשנה הראשונה
2735 משתתפים

יותר מ-1,700 איש הגיבו לפוסט, כאשר רבים הסכימו עם הכותבת. אחד כתב: "זה נשמע שפעלת בהגיון, התחשבת ומותר לך לחיות את חייך. הם בחרו ללדת את התינוק. הם בטח ידעו שדברים עלולים להעיר אותו". אחר כתב: "לא עשית שום דבר רע, אפילו התחשבת בהם יותר ממה שצריך, אבל השכנים שלך? הם חושבים שזה שיש להם תינוק, כולם צריכים להשתחוות להם עכשיו".

שלישית הוסיפה: "אנחנו גרים מעבר לכביש מתחנת משטרה, בכביש ראשי. יש לנו זרם קבוע של סירנות ורעשים חזקים שעוברים מדי יום מול ביתנו, ובני בן השנה התמודד איתם יופי מאז שהבאנו אותו הביתה. אם כבר, הייתי אומרת שהשכנים מותשים מהלידה ומשליכים את התסכולים שלהם על השעיר לעזאזל הכי זמין להם - שזו את".

היו לעומת זאת כמה שצידדו בשכנה, האימא הטרייה. "תופים זה דבר נוראי. צריך לאסור על רכישת תופים לבית", כתב אחד ואחר הוסיף: "למה דלת המוסך חייבת לצפצף בכל פעם שהיא נפתחת? תכוונו אותה כך שבשעות מסוימות היא לא תצפצף. אנשים ישנים, זה לא רק בגלל התינוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully