וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אמא שלה, אבל חושבים שאנחנו אחיות. אני מתה על זה"

24.5.2022 / 23:57

השתיים שתראו תכף הן לא אחיות. אחת מהן בת 45 והשנייה בת 17 - והן אמא ובת. ברשת התקשו לזהות - מי מהן היא האמא, שאמרה בתגובה: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים. אני אוהבת את תשומת הלב"

טטיאנה ואימא שלה/tiktok.com/@tatianafs1

דמיינו רגע שאמא שלכם מתלבשת כמוכם, מדברת כמוכם ונראית כאילו היא אחותכם הצעירה. איך הייתם מרגישים? זה בדיוק מה שעובר על טטיאנה פלמינג-סמית' בת ה-17, תושבת ארה"ב, ששיתפה בטיקטוק סרטון שלה ושל אמה בת ה-45, פנדורה, בתלבושת תואמת. במבט ראשון אין שום סיכוי שתחשבו שאחת מהן היא אמא של השנייה, בטח שלא שיש פער גילים של 28 שנים ביניהן.

בסרטון נראות השתיים יושבות על המיטה בלבוש כמעט זהה כשעל המסך כתוב: "כשאת ואמא שלך ממש אותו אדם בפונטים שונים". הסרטון צבר מאות תגובות של צופים המומים. "איזו מהן היא האמא? אני מבולבל" שאל אחד ואחרת הוסיפה: "אין מצב שהיא אמא שלך. אתן נראות כמו תאומות". אחרת כתבה: "זו הסיבה שאני צריכה להביא ילד בגיל צעיר", ומשתמשת נוספת כתבה לאמא: "מה אני צריכה לעשות כדי להיראות ככה בגילך?".

פנדורה, קבלנית משנה במקצועה, שוחחה עם ה-Daily Star והודתה שהיא אוהבת את תשומת הלב שהיא מקבלת בגלל הסרטונים עם בתה. "אני לא מתכוונת לשקר, זה נהדר לדעת שעדיין יש לי את זה!" היא אמרה, "כשאני מספרת לאנשים בת כמה אני, הם תמיד בהלם. במיוחד כשהם מגלים שיש לי ילדים בגיל ההתבגרות". פנדורה ציינה שבתה המתבגרת "מעוררת בה השראה", ושומרת עליה מעודכנת באופנה ובטרנדים האחרונים.

טטיאנה, הבת, מודה שזה עשוי לעיתים להיות קצת "מטריד" שאמא שלה מעתיקה ממנה את הסטייל, אך היא שמחה שהן יכולות לצאת יחד לשופינג וליהנות מאותן הפעילויות - כולל אימונים ואכילה בריאה. היא אמרה: "לא אכפת לי שאנשים מתעלפים מאמא שלי, כי אני אוהבת את העובדה שהיא נראית טוב והתגובה שלה לאחרים תמיד מצחיקה אותי".

פנדורה נשאלה כמובן כיצד היא מצליחה לשמור על מראה צעיר ובריא. היא השיבה: "אני ממליצה למי שמנסה להגיע למבנה גוף דומה לשלי להתאמן באופן עקבי, לעשות אימוני משקולות, לאכול בריא ולשתות הרבה מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully