וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה חושפת הערות אכזריות שהיא סופגת מהורים בגלל המקצוע שלה

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 23:29

מיס סאליבן, מורה בבית ספר יסודי, שיתפה את התגובות הכואבות שהיא מקבלת מנשים וגברים כאחד כשהם שומעים על המקצוע שלה. מורים אחרים תמכו בה: "הגיע הזמן שמורים יקבלו את הכבוד המגיע להם"

ככה נראה יום בחיי המורה מיס סאליבן/@missksullivan

הוראה היא מקצוע מאתגר המלווה בהמון לחץ ואחריות, אולם יש אנשים שעדיין לא נותנים למורים את הכבוד המגיע להם - גם אחרי שנכחו לגלות עד כמה קשה הם עובדים כשהתלוו לילדיהם בשיעורי הזום במהלך המגיפה.

מיס סאליבן, מורה בבית ספר יסודי וכוכבת טיקטוק, פנתה לפלטפורמה האהובה עליה כדי לשתף את הציבור בתגובות האכזריות שקיבלה לאורך השנים על המקצוע שלה. לדבריה, אנשים מזלזלים במורים, מאמינים שהם עובדים רק חצי יום ושופטים את החופשות הארוכות שלהם.

בסרטון טיקטוק ששיתפה עם 28 אלף העוקבים שלה, סיפרה מיס סאליבן מה הן 5 התגובות המעצבנות ביותר שקיבלה לאורך השנים על המקצוע שבחרה - במטרה להבהיר שה"מורהפוביה" עדיין קיימת. את הסרטון היא פתחה בתמונה מסיום התואר שלה וכתבה "איך זה להיות מורה בבית ספר יסודי?".

אחת התגובות שמיס סאליבן מקבלת על בסיס קבוע היא: "הלוואי שאני הייתי יכול לעבוד מ-9 עד 3". היא גם נשאלה לא פעם בזלזול: "את לא רק משמשת בייביסיטר לילדים?". כמובן שהעירו לה על החופשות הארוכות בחגים ובקיץ: "יש לך כל כך הרבה חופשות" ומגברים היא לא פעם מקבלת הודעות חצופות כמו "הלוואי שהיית המורה שלי". אולם, הערה הפוגעת ביותר לדבריה היא "מי שלא יכול לעשות - מלמד".

אלה המשפטים שאומרים לה:

מורים אחרים הגיבו והוסיפו לרשימה הערות מגעילות אחרות שקיבלו. אחת כתבה: "אני גם שמעתי אנשים שמוסיפים ש'מי שלא יודע ללמד, מלמד ביסודי'. אני חושבת שזה לא פחות קשה". אחרת הוסיפה: "אל תשכחי את 'העבודה שלך קלה. כל מה שאת צריכה לעשות זה רק לשמור על ילדים'".

אחרים הגיבו בפרגון למיס סאליבן ומורים אחרים על עבודת הקודש שהם עושים. אחד כתב: "למורים בבית ספר יסודי מגיע הכל, פשוטו כמשמעו". מורה אחרת הוסיפה: "אני באמת מאתגרת כל אחד מהאנשים שאומרים את הדברים האלה לעבוד רק יום אחד כמורה. רק יום אחד, נראה אותם". אחר הוסיף: "הגיע הזמן שמורים יקבלו את הכבוד המגיע להם".

ככה נראה יום בחייה של מורה:

@missksullivan Was so good seeing my class after our Easter break ?☁️ I honestly love my job so much. #fyp #foryoupage #teachersoftiktok #primaryteacheruk #scottishteachers #dayinlifeteacher ♬ Good Days - SZA

עם זאת, מיס סאליבן הבהירה בתגובות שהיא חושבת שזה מקצוע חשוב וניסתה לעודד אנשים להיות מורים. היא כתבה: "אני באמת אוהבת את העבודה שלי מאוד ולא רואה את עצמי עושה שום דבר אחר! זו עבודה קשה ואינטנסיבית אבל יש בה גם כל כך הרבה דברים חיוביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully