וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער עם זנב שעיר באורך 70 ס"מ: "אני לא מתבייש בו יותר"

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 0:00

הוריו של הנער עם הזנב השעיר התייעצו עם מומחים במטרה להסירו, עד שאיש דת מקומי טען שבנם הוא גלגול נשמות של אל הקופים, הנומאן. מאז הם עודדו את בנם להתגאות בזנבו - וכיום הוא משחרר אותו בגאווה ממכנסיו

נער עם זנב/Nepali Celebrate

נער שגידל זנב שעיר באורך 70 ס"מ נשבע שלא להסתירו יותר, לאחר שאיש דת טען שהוא גלגול נשמתו של אל הקופים בהינדואיזם, הנומאן. מאז חשיפתו הציבורית, הוא צבר פופולריות בטיקטוק שם הוא מפרסם סרטונים שלו ושל זנבו השעיר מבלי להתבייש.

הוריו של דשאנט אדהיקארי הבחינו לראשונה בגידול של בנם כשהיה בן חמישה ימים בלבד. הם התייעצו עם רופאים מקומיים בעיירתם שבנפאל, כמו גם עם רופאים בינלאומיים, במטרה להסירו - לפני שאיש דת מקומי טען שבנם עשוי להיות אל בהתגלמותו. מאז ההורים חשו גאווה בבנם ועודדו אותו לאהוב את זנבו יוצא הדופן.

דשאנט בן ה-16 מודה כי בהתחלה התבייש בתוספת שהשתרעה לה מעצם הזנב שלו והסתיר אותה במכנסיו. כיום הוא כבר לא מסתיר אותה יותר ואחרי שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות, הוא גם גאה במצבו הייחודי. הוא אמר בסרטון שפורסם ביוטיוב: "ההורים שלי רצו שאחשוף את הזנב והסכמתי. היום אני לא מרגיש שום אי נוחות להציג אותו". הוא הוסיף: "סרטון שלי הפך ויראלי בטיקטוק ועכשיו הרבה אנשים מכירים אותי בתור 'הילד עם הזנב' ואני מרגיש טוב עם זה".

יוצר הסרטים, פוסקר נפאל, שראיין את דשאנט וצילם את זנבו המשונה, הוסיף: "הוריו לא ידעו על מצבו עד שלקחו אותו הביתה מבית החולים, חמישה ימים לאחר שנולד. מאז הם לקחו אותו למספר בתי חולים מקומיים ואפילו לחו"ל בחיפוש אחר טיפול מתאים, אבל שום מאמץ לא הצליח לעצור את צמיחת הזנב. מאוחר יותר הם התייעצו עם כמרים ונאמר להם לא לסרק או להשתמש בכל כלי שהוא כדי לחתוך את הזנב. הכמרים אפילו הצביעו על כך שלילד עשוי להיות כוח על טבעי כלשהו, שכן הוא עשוי להיות גלגולו של הנומאן, אל הקופים. ההורים נתנו לזנב לגדול באופן טבעי והפסיקו לחפש אחר טיפול".

על פי האמונה ההינדית, הנומאן מתואר כקוף בעל גוף אדם, ומסמל עוצמה ונאמנות ואגדות רבות מתארות את כוחו הפיזי העצום והעל אנושי, יכולתו לשנות את צורתו על פי רצונו ולנתר באוויר מרחקים עצומים, וכן זנבו הארוך המתאפיין בעוצמה רבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מום
  • זנב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully