וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבר מינו של גבר שינה צבעו לשחור לאחר שהזריק לתוכו קוקאין

11.4.2022 / 0:06

אדם שהזריק לאיבר מינו קוקאין הגיע לבית החולים לאחר שאיברו השחיר, התנפח והחל לשחרר הפרשות לא נעימות. למזלו איברו החלים בעזרת עירוי אינטנסיבי של אנטיביוטיקה וללא צורך בניתוח

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"The Man With No Penis"/TLC

בוידאו - כיצד הצליח "הגבר ללא הפין" לשכב עם יותר מ-100 נשים?

גבר בן 35 אושפז בבית חולים בברונקס, ניו יורק, לאחר שהגיע לחדר המיון עם כאבים ותחושת צריבה באיבר מינו ושק אשכיו - שלושה ימים לאחר שהזריק קוקאין היישר אל הווריד הראשי של הפין שלו. אחד הרופאים שטיפל בו סיפר כי איבר מינו של המטופל השחיר, התנפח, פיתח כיב ופלט הפרשות מסריחות.

לפי הדיווח בניו יורק פוסט, לפני שהגיע לבית החולים הוא סבל במשך שלושה ימים מכאבים "צורבים" שהלכו והחמירו באיבר מינו, שק האשכים, אזור המפשעה וברגל ימין. על פי דוח המקרה, שפורסם ב-American Journal of Case Reports, למטופל ישנה היסטוריה ארוכה של שימוש בסמים בהזרקה תוך ורידית, והוא הודה שהזריק את הסם לפחות פעמיים אל וריד איבר מינו כשבועיים שלפני התקרית - ולא ניתקל בסיבוכים.

גבר אוחז במפשעתו. ShutterStock
הגיע לבית חולים עם איבר מין שחור והתלונן על כאבים/ShutterStock

רופאיו המליצו על ניתוח לחיתוך רקמת העור הגוססת אך המטופל סירב. במקום זאת, הוא קיבל עירוי של אנטיביוטיקה תוך ורידית במשך חמישה ימים. לאחר שיפור מפתיע במצבו, האיש סירב להצטרף לתכנית גמילה מסמים ונראה כי אינו מקשיב להמלצות רופאיו להמשך מעקב.

בדוח הרפואי נכתב: "יש לייעץ למשתמשי סמים בהזרקה תוך ורידית לפנות לעזרה ולהירשם לתכנית גמילה מסמים, שכן הפסקת השימוש בקוקאין היא הטיפול האולטימטיבי".

מחברי הדוח לא הבהירו מדוע איבר מינו של האיש שינה את צבעו לאחר שהזריק לתוכו קוקאין ולא ידוע מה מצבו של הגבר לאחר הטיפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully