וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזמת או מוצדקת? הריונית דחפה אישה מבוגרת שליטפה את בטנה ללא רשות

6.4.2022 / 0:27

אישה בהריון מתקדם עוררה ויכוח ברשת כשסיפרה שדחפה באלימות אישה זרה לאחר שזו נגעה בבטן ההריונית שלה ללא רשותה: "זה היה קצת מרושע. הגבולות קיימים, אבל היא לא התכוונה לפגוע"

"דחפתי אישה שנגעה בבטן ההריונית שלי"/@theaveragewifeau

בואו נבהיר את הנקודה הזאת אחת ולתמיד: זה ממש לא בסדר לשלוח יד ללטף בטן של אישה בהריון ללא רשותה. בטח ובטח כשמדובר באישה שזרה לכם לחלוטין. זה בדיוק מה שקרה למשתמשת טיקטוק שנמצאת בחודש התשיעי להריונה, רק שבמקרה שלה לא כל הצופים היו בצד שלה - בעיקר לאור התגובה שלה למעשה.

דניאל פרייזר, המתגוררת באוסטרליה, שיתפה בסרטון טיקטוק כיצד בסבב הקניות האחרון שלה בסניף המקומי של רשת Bunnings, ניגשה אליה אישה מבוגרת שמעולם לא פגשה, הניחה את ידה על בטן ההריון שלה ושאלה אותה באיזה חודש היא. דניאל מספרת שהביטה לאישה בעיניים - ודחפה באלימות את ידה מבטנה.

בסרטון ששיתפה תחת שם המשתמש @theaveragewifeau היא סיפרה על המפגש המביך: "אז אני מסתובבת לי ב-Bunnings והגברת הזאת - היא לא זקנה מאוד, אבל כנראה בת 60 - ניגשה, הניחה את ידה על הבטן שלי ואמרה 'הו, באיזה חודש את?'. תפסתי את ידה, הסתכלתי לה בעיניים, דחפתי אותה, אמרתי 'אני לא בהריון' והלכתי משם". היא הוסיפה: "אני כבר בחודש תשיעי, אבל אל תיגעי בי".

צפו בה מספרת על התקרית

הסרטון של דניאלה צבר קרב לחצי מיליון צפיות, 43 אלף לייקים ואלפי תגובות. רבים הסכימו עם עמדתה ואמרו שזה לא הולם לגעת באדם זר ללא הסכמתו. אחד כתב בתגובה: "אף פעם לא הבנתי למה אנשים פשוט נוגעים בבטן של אישה בהריון? אשתי הייתה כל כך נסערת מזה, שהייתי מנסה להתערב כשיכולתי". אחר הוסיף: "אני לא מבין למה זר מוחלט חושב שזה בסדר לגעת בבטן של מישהו אחר?". צופה שלישי כתב: "כל הכבוד לך אמא! אני בכנות לא יודע מה אנשים חושבים שנותן להם את הזכות לגעת במישהו אחר ללא רשות".

צופה נוספת שיתפה כיצד היא הגיבה כשהייתה בהריון וזרים נגעו לה בבטן: "כשהייתי בהריון ומישהו הניח את היד שלו על הבטן שלי - פשוט הנחתי את היד שלי על הבטן שלו ובהיתי בו במבט אטום. פשוט החזקנו אחד לשני את הבטן".

מצד שני, היו אנשים שלא אהבו את התגובה של דניאל. "אוי כמה נורא, גברת מקסימה העזה לגעת בבטן שלך. אלוהים, מה הבעיה שלך?", כתבה אחת ואחר הוסיף: "אני מבין שאנשים לא צריכים לגעת, אבל אני חושב שזה בא ממקום של התרגשות מהמחשבה על חיים חדשים. אני מנסה לחנך, לא לזלזל". צופה נוסף כתב: "זה היה קצת מרושע. הגבולות קיימים, אבל היא לא התכוונה לפגוע".

והנה היא עונה למבקרים:

ומה אתם חושבים על התגובה שלה?

מוגזמת
מוצדקת
1882 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • הריון
  • בטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully