וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראגי: שתי נשים גילו שהן הוחלפו בלידתן לפני 57 שנים

1.3.2022 / 23:51

שתי נשים אמריקניות נמסרו להורים הלא נכונים בעקבות רשלנות קשה של בית החולים שבו הן נולדו באוקלהומה בשנת 1964. רק שנים רבות אחר כך הן עלו על הטעות, לגמרי במקרה. זה הסיפור שלהן

החברים הכי טובים גילו שהוחלפו בלידתם/מערכת סיפור בדקה

אחד מהסיוטים הגדולים של כל אישה שיולדת הוא שבית החולים יתבלבל ויחליף את התינוק שלה עם תינוק אחר. זה בדיוק מה שקרה לשתי נשים אמריקניות, שהוחלפו בטעות בלידתן בשנת 1964. טינה אניס וג'יל לופז נולדו ב-18 במאי, 1964 בבית החולים באוקלהומה. צוות בית החולים עשה טעות קריטית ומסר אותן להורים הלא נכונים.

בדיילי ביסט דווח שאניס עלתה על הטעות רק לאחרונה, אחרי שעשתה בדיקת DNA. אניס אמרה שהיא התכוונה לחזק את הקשר עם בתה והשתיים החליטו לעשות את המבחנים הגנטיים של Ancestry.com ב-2019, כשהן נחושות לאתר את סבה המנוכר של אניס, אלא שאז התברר שאין לה קשר גנטי אליו בכלל.

לאחר שחשפה שאין לה קשר משפחתי לקתרין ג'ונס, מי שהייתה בטוחה שהיא אימא שלה, אניס גילתה שיש לה מספר קרובי משפחה עם שם המשפחה בריסטר. ג'ונס אמרה לאניס שהיא לא מכירה שום בריסטר במשפחה שלה. בשלב הזה אניס ואימא שלה הבינו שאניס הוחלפה בלידתה עם הבת האמיתית של קתרין, ג'יל.

"מעולם לא הרגשתי שאני לא שייכת", התעקשה אניס. ג'ונס עשתה בדיקת DNA נוספת, אבל התוצאות היו מבלבלות. אניס איתרה ברשת החברתית את ג'יל לופז והבינה שהוריה הם ג'ויס וג'ון בריסטר. להפתעתן, ג'יל לא נבהלה מהטענה שאולי היא הוחלפה בלידתה. היא הסכימה לעשות בדיקת DNA שלא הותירה מקום לספק: היא הבת הביולוגית של קתרין ג'ונס.

נשים שהוחלפו בלידתן. Facebook, צילום מסך
היו בטוחות שהן אמא ובת. קתרין ג'ונס מימין עם טינה אניס/צילום מסך, Facebook

אניס וג'יל היו הרוסות מהתגלית הזו והחליטו לתבוע את בית החולים על הפזיזות והרשלנות שלו שגרמו לטעות האיומה. לפי הדיווחים בית החולים שנתבע הכחיש את ההאשמות שמיוחסות לו, וטען ששתי הנשים הללו הוחלפו בבית חולים מקומי אחר ב-1975 - שמאז אוחד איתם.

למרות שג'יל לופז ואמה הביולוגית קתרין ג'ונס הצליחו להתאחד וגילו שהן דומות זו לזו להפליא, ההורים הביולוגיים של אניס נפטרו הרבה לפני שהיא עלתה על הטעות.

קתרין ג'ונס שמחה לפגוש את הבת הביולוגית שלה בפעם הראשונה, אבל כמובן שקיבלה זאת ברגשות מעורבים ונדהמה לגלות שהבת הביולוגית שלה לכאורה, היא לא באמת הבת שלה.

"הרגשתי כאילו איבדתי את הבת ואת הנכדים שלי", אמרה קתרין. אחרי שהמשפחות הסתגלו למציאות החדשה, אניס, ג'יל וקתרין ג'ונס החלו לבלות ביחד בחופשות ובחגים והפכו למשפחה של ממש.

  • עוד באותו נושא:
  • לידה
  • dna

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully