וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו תאומות, התחתנו עם תאומים והבנים שלנו הם גם אחים וגם בני דודים"

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 8:26

התאומות הזהות בריטני ובריאנה, שהתחנו עם התאומים הזהים ג'וש וג'רמי, הביאו לעולם את בניהן ואז שיתפו בפוסט מעורר מוזר שהבנים שלהן הם גם בני דודים וגם אחים. רבים ניסו להבין כיצד זה אפשרי והאם זה בכלל נכון?

ככה נראים החיים של התאומות הזהות שהתחתנו עם תאומים זהים/TLC

את בריטני ובריאנה, התאומות הזהות שנישאו לתאומים זהים, אנו מלווים פה במדור כבר 3 שנים. סיפורן יוצא הדופן זכה לכותרות עולמיות לאחר שהחלו לצאת עם תאומים זהים, נישאו להם בחתונה משותפת ושיתפו גם שבכוונתם להיכנס להיריון באותו הזמן. כעת יש לנו בשורות משמחות: השתיים הביאו לעולם בנים בהפרש של כארבעה חודשים, בני דודים שמבחינה גנטית הם גם אחים.

בריטני ובריאנה נישאו לתאומים הזהים ג'וש וג'רמי סאליירס. לאחר הלידה הן שיתפו תמונות של הבנים החמודים ג'ט וג'קס וציינו שהם בני דודים, אחים ו"תאומים רבעוניים", מונח המשמש לתיאור צאצאים של זוגות שנוצרו משתי קבוצות של תאומים זהים. רבים בתגובות לא הבינו כיצד זה אפשרי ואחרים התנדבו להסביר: "האמהות והאבות שלהם תאומים זהים. לשתי קבוצות ההורים נולדו ילדים. אותו DNA בדיוק יצר את שניהם", כתב אחד ואחר הוסיף: "תאומים זהים חולקים את אותו DNA ושתי קבוצות ההורים כאן זהות". גולש נוסף כתב: "אם המשפחה הזו תעשה בדיקת DNA, היא תראה שהתינוקות האלה אחים, לא בני דודים!".

בריטני ובריאנה הכירו את ג'וש וג'רמי בפסטיבל לתאומים ב-2017 והסאליירס הציעו נישואים לאחיות ששה חודשים לאחר מכן. הם ערכו חתונה משותפת ב-5 באוגוסט 2018 באוהיו, ומאז הם גרים באותו בית בווירג'יניה.

הזוגות פרסמו את החדשות על ההריון שלהם בעמוד האינסטגרם המשותף, שם כתבו: "נחשו מה!!?? שני הזוגות בהריון! אנחנו נרגשים ואסירי תודה לחוות הריונות חופפים ולחלוק את החדשות האלו עם כולכם. הילדים שלנו לא יהיו רק בני דודים אלא גם אחים גנטיים מלאים ותאומים רבעוניים! לא יכולים לחכות להכיר אותם ושהם יכירו האחד את השני!".

גם התינוקות מבולבלים מי בדיוק ההורים שלהם:

בעבר הנשים ההריוניות שיתפו תמונה של שתיהן כשהן לבושות בשמלות ורודות וכחולות זהות לציון החשיפה המגדרית של העובר. הן כתבו: "תעשה שזה יהיה ורוד! תעשה שזה יהיה כחול!" לפני שהכריזו שבריטני וג'וש מצפים לבן ושבריאנה וג'רמי "עדיין מחכים לגלות". בהמשך התברר כי גם הם מצפים לבן. הבכור הוא ג'ט שהגיע בתחילת 2021 והשני הוא ג'קס שנולד כמה חודשים לאחר מכן באפריל.

בעוד שההריון המשותף עלול להטריד רבים, האחיות סיפרו בעבר ל- Australia's Today על תוכניותיהן להיכנס להריון באותו זמן. כשנשאלו האם הן יתזמנו את הסקס שלהן כדי לממש זאת, הודתה בריאנה: "באופן אידיאלי התזמון יצטרך להיות ממש טוב. אני חושבת שזה משהו שנשמח לחוות ביחד", חווינו את רוב אבני הדרך בחיינו יחד. ימי הולדת, קבלת רישיון הנהיגה שלנו, סיום הלימודים והחתונה הכפולה שלנו. זה יהיה האירוע הענק הבא ונשמח לחוות אותו ביחד. באופן אידיאלי זה מה שיקרה".

בסרט התיעודי Twinsane Wedding של רשת TLC, סיפר ג'רמי: "אנחנו רוצים ללדת תאומים ואנחנו רוצים שהם יוולדו באותו היום... אנחנו נגדל גם את המשפחות שלנו ביחד. זה משהו שכולנו מסכימים עליו".

על אף שמערכות היחסים שלהם אינן שגרתיות, הם אמרו שיש קו אחד שהם לא מוכנים לעבור - חילופי זוגות בין האחים. בריאנה אמרה: "אנשים תמיד שואלים אם אנחנו מחליפות בני זוג. אני מקווה שהבהרנו היטב שאנחנו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully