וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפתם לחולה קורונה? המחשבון שיעזור לכם להבין מה עושים

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 14:12

התחושה הכי בולטת בסערת הקורונה האחרונה היא בלבול, נראה שאף אחד לא ממש בטוח מה עושים ומתי. כעת מחשבון חדש של לאומית שירותי בריאות מפשט את התהליך בכמה שלבים פשוטים

בווידאו: ראש הממשלה מתריע שנגיע למיליוני נדבקים בקורונה, מבהיר שאין מקום לפאניקה ומגיב לביקורת של נתניהו/צילום: לע"מ

האם עלי להיכנס לבידוד אם נחשפתי לחולה קורונה ואני מחוסן? אם הבן שלי חולה קורונה, אבל לי יש תו ירוק - אני חייבת להישאר בבית שבוע? שאלות כאלה ואחרות מעסיקות את כולנו בגל התחלואה הנוכחי, ולמרבה הצער קשה מאוד לקבל תשובות מגורמים רפואיים, שכן כולם עמוסים עדי כדי קריסה.

כעת, לאומית שירותי בריאות השיקה מחשבון קורונה חדש שמבטיח (ומקיים) לספק תשובות במקרה של חשיפה לחולה קורונה מאומת או הופעת תסמינים. המחשבון זמין ללקוחות כל קופות החולים, והוא עונה על כל השאלות הרלוונטיות, ומסביר בדיוק מה צריך לעשות בכל אחד ממצבי החשיפה לקרונה.

מחשבון הקורונה החדש של לאומית

"קיבלנו המון פניות לגבי זה שלקוחות לא מבינים את ההנחיות ואיך הן משפיעות עליהם, העם פשוט מבולבל", אמרה דלקה אלון, מנהלת מוקדי השירות בלאומית שירותי בריאות, "אספנו ביחד, חטיבת הלקוחות וחטיבת הרפואה של הקופה, את הנחיות משרד הבריאות בנוגע לאוכלוסיות שונות בארץ, מחוסנים או לא, לפי סוגי בדיקות ופרמטרים שונים נוספים והפכנו אותן למחשבון קל ונוח עבור המבוטחים שלנו ועבור הקהל הרחב בכלל. אנחנו מזמינים את כולם להשתמש בו ולקבל מידע מסודר, לפי שאלות ותשובות, לגבי תסמיני קורונה וחשיפה לחולים מאומתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully