וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הנשנוש המושלם, והוא יותר בריא ממה שחשבתם

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 16:29

פופקורן הוא נשנוש יחסית מושמץ מכיוון שרבים אוכלים את הגרסה הלא בריאה שלו שעמוסה בחמאה ומלח. ובכל זאת, אם תכינו אותו בשיטה הביתית מדובר על נשנוש מושלם שיכול להחליף גם ארוחת ערב

החורף היא עונת הנשנושים הידועה, אבל בשילוב עם גל האומיקרון הנוכחי, השנה נדמה שכולנו נאכל יותר חטיפים בבית. אבל אין לכם מה להיבהל, כי לצד כל מיני חטיפים לא בריאים, יש דווקא נשנוש אחד שבולט מעל כולם ויכול אפילו לשמש כארוחת ערב לגיטימית, ואנחנו מדברים על הפופקורן.

אצל רבים מאיתנו הפופקורן דווקא מתקשר לסרטים בקולנוע או בבית, אבל יש שאוכלים אותו כאמור כתחליף לארוחה, שכן הוא ממלא יותר מחטיפים אחרים והוא לא מטוגן. אפשר גם להכין פופקורן מאפס בסיר ביתי, ואז יש לכם הרבה יותר שליטה על כמות המלח והשומן שנכנסים אליו. מושלם כבר אמרנו?

בנוסף לכל אלה פופקורן הוא דגן מלא לא מעובד: למעשה, זה השילוב של ליבה עמילנית בתוך קליפה חיצונית סיבית שיוצר פופקורן. הוא גם עשיר בסיבים תזונתיים, מכיל כמעט 4 גרם למנה של 4 כוסות, מה שגורם לו להיות משביע וממלא. הפופקורן גם מכיל כמות משמעותית של פוליפנולים שיכולים לסייע בהורדת רמות הסוכר בדם ולעזור לעיכול.

פופקורן. Giphy
נשנוש שהוא ארוחה לגיטימית. גיף של פופקורן/Giphy

כמובן שאנחנו לא מדברים על פופקורן בקולנוע שיכול להכיל עד אלף קלוריות למנה, או אפילו לשקיות הפופקורן המוכנות במיקרוגל שעמוסות לרוב בחמאה, אבל אם תכינו אותו בבית בדרך הישנה, רק תרוויחו.

להכנת פופקורן מושלם, חממו את השמן מראש - הניחו בסיר על אש בינונית 3 כפות שמן זית או קוקוס, 2 גרעיני תירס וכסו במכסה. כשגרעיני התירס מתפוצצים, הוציאו אותם מהסיר. הוסיפו חצי כוס גרעיני תירס חדשים, פזרו אותם על תחתית הסיר באופן שווה והסירו את הסיר מהאש ל-30 שניות - כך כל הגרגירים מתקרבים לסף הפיצוץ כולם יחד. ולרגע האמת - החזירו את הסיר לאש והמתינו עד שכל גרעיני התירס יתפוצצו. את הפופקורן ניתן לתבל במעט מלח או להוסיף תבלינים לבחירה כמו צ'ילי גרוס, זעתר, פפריקה או אבקת שום - תוספות שיכולות לחזק את הערך התזונתי של הפופקורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully