וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב מסרב להשתתף בחגיגת יום ההולדת הטבעונית של בתו. האם הוא צודק?

15.12.2021 / 23:35

משתמשת רדיט שיתפה את הקוראים בהחלטה של בעלה ומשפחתו לא לקחת חלק במסיבת יום ההולדת של בתה - כל עוד המסיבה אינה עומדת בתנאים שלהם. באיזה צד אתם במחלוקת?

חמש עובדות על ימי הולדת/מערכת "אסור לפספס"

אמא לשלושה ילדים עוררה ויכוח סוער בפורום רדיט לאחר שחשפה כי מסיבת יום ההולדת של בתה עשויה להתבטל רק כי היא אינה מצליחה לפתור את אי ההסכמות שלה עם בעלה. על אף שהיא היחידה מבני המשפחה שרוצה לערוך את המסיבה בקונספט שונה - נראה שברשת דווקא מצדדים בהחלטה שלה ויש לנו הרגשה שגם אתם תתמכו בה.

האם הסבירה בפוסט שכשהילדה הקטנה שלה הייתה רק ​​בת שלושה חודשים, הם גילו שיש לה אלרגיה קשה למוצרי חלב וביצים. לכבוד יום ההולדת הראשון שלה, שיצויין בסוף השבוע, האמא החליטה שהיא רוצה שכל האוכל והמשקאות במסיבה יהיו נקיים לגמרי מהרכיבים שבתה לא יכולה לאכול, כדי שהילדה לא תאכל בטעות משהו שיעשה אותה חולה. "התעסקנו כל כך הרבה זמן בלהבין למה היא אלרגית ולהימנע מזה. רציתי שיהיה יום אחד בשנה שבו לא נצטרך לפקח על כל מה שהיא אוכלת", הסבירה האמא בפורום AITA, "כמובן שבהיותה תינוקת, היא נוטה לחטוף כל מה שהיא רוצה, כך שמצב שבו אין אלרגנים בכלל אומר שאני לא צריכה לדאוג אם אחד מהילדים האחרים שלנו ישאיר את האוכל שלו בהישג ידה".

היא הוסיפה: "לא תכננתי שום דבר מיוחד. אמא שלי התנדבה להכין לה מרק ירקות תוצרת בית ואני התכוונתי להכין עוגת שוקולד עם ציפוי. ההבדל היחיד בין עוגה שאני מכינה לעוגה רגילה הוא רסק תפוחים במקום ביצים, וחלב שיבולת שועל במקום חלב פרה".

עד כאן ההחלטה שלה נשמעת הגיונית לגמרי, אך נראה שאב המשפחה לא מסכים איתה. היא טוענת שהוא בישר לה שלא הוא ולא משפחתו יאכלו אוכל טבעוני ביום ההולדת של הבת. לדבריה הם מסרבים לשתות מהמרק שלה, ועל אף שהיא מאמינה שהם יאהבו את העוגה - הם גם מסרבים לאכול עוגה טבעונית. "בעלי רוצה ללכת רק על פיצה ועוגה 'רגילה' כי זה מה שהם אוהבים. אני לא מבינה את הטעם בארוחת יום הולדת שילדת יום ההולדת אפילו לא יכולה לאכול ממנה", סיכמה האמא, "לא חשבתי שזה יותר מדי לבקש לארגן יום אחד שיוקדש לבת שלי, כשהיא תצטרך לבלות את שארית חייה בהתפשרות מול כולם".

הפוסט המלא:

באיזה צד אתם?

האמא, ברור. יום אחד בשנה - שאחרים יתפשרו
האבא. גם ככה בגיל הזה החגיגה היא להורים
310 משתתפים
ילדים אוכלים עוגה במסיבת יום הולדת. Monkey Business Images, ShutterStock
"היא צריכה לבלות את כל היום בלראות ולהריח מלא אוכל טעים שהיא לא יכולה לאכול?"/ShutterStock, Monkey Business Images

משתמשי רדיט תמכו בה. אחת כתבה: "זה לא היום של אבא שלה, וזה לא היום של בני הדודים שלה. כן, היא רק תינוקת עכשיו, אבל היא הולכת לחיות עם ההגבלות האלו לנצח. את (ואני מקווה שגם בעלך) לא רוצים ליצור תקדים שלכבוד יום ההולדת שלה, לא רק שהיא צריכה לבלות את כל היום בלראות ולהריח מלא אוכל טעים שהיא לא יכולה לאכול, אלא גם שהיא צריכה לראות את כל בני משפחתה אוכלים כשהיא לא". אחר הסכים: "יום ההולדת של הבת שלך הוא בשבילה, לא בשבילם. אם הם מספיק מטומטמים כדי לא לדעת שיש המון אפשרויות טבעוניות טעימות, והם מסרבים לנסות דברים חדשים כי הם 'יודעים' שלא יאהבו את זה, אולי הם לא מספיק בוגרים להשתתף במסיבה של ילדה בת שנה".

לעומתם היו גם כמה מגיבים שתמכו באב. אחד כתב: "אין סיבה לבאס את כל החוגגים עם מרק ועוגה יבשה רק בגלל הילדה. מסיבות יום הולדת הן בדרך כלל עבור המוזמנים". ואחר הוסיף: "הילדה רק בת שנה. היא גם ככה לא תזכור כלום. תאכלו ותהנו. בגיל הזה החגיגה היא בעיקר עבור ההורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully