וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות בוטיק ורוחניות במידה: זה מה שקורה בפסטיבלי בריאות

יפעת סני

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 12:34

3 ימים רצופים של יוגה ומדיטציה, מוזיקה מרגיעה, ים במרחק נגיעה, אוכל טוב והרבה שקט ושלווה - יש מישהו שלא צריך את זה? התשובה היא לא, וזו בדיוק הסיבה שהמון ישראלים מוותרים על חופשות בטן-גב ובוחרים בפסטיבלי בריאות. בדקנו מה קורה שם

בשנים האחרונות הרבה יותר ישראלים עושים כושר באופן קבוע, ויעיד על זה כל ביקור בפארק או ניסיון לצעוד ליד הים בשעות אחרי הצהריים. הישראלים רצים, הולכים, עושים יוגה, פילאטיס ושלל אימוני כוח שעוזרים להם לפרוק אגרסיות ולשמור על הבריאות שלהם.

המגמה הזו משפיעה על הבריאות שלנו, לטובה כמובן, אבל היא משפיעה גם על המון דברים אחרים - שוק תוספי החלבון לדוגמא צמח לממדים אדירים, קולקציות שלמות מוקדשות לבגדי יוגה מחטבים וכל מי שמפרסם נשנוש ממהר להבטיח שהוא "מושלם לאחרי אימון". כעת נראה כי הזליגה של עולמות הוולנס ממכוני הכושר לחיים עצמם עוברת גם לתחום התיירות, כשחברות שונות מתחילות להציע חופשות שמשלבות כושר לתוך פסק הזמן הזה מהשגרה.

3 ימים של בריאות מרוכזת

יש כאלה שלוקחים את החופשות האלה לאקסטרים (תציצו בסטורי של כל מי שטס למרתון כלשהו באירופה), ויש כאלה שמעדיפים לקחת את זה ברגוע. עבור מי שמוצא את עצמו בקבוצה השנייה, קבוצת סורנטו מציעה השנה פסטיבלי בריאות בשם Wellfest במלון חוף נחשולים.

Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
רק תביאו מזרן וגישה משוחררת. שיעור יוגה בפסטיבל Wellfest בחוף נחשולים/ניר דווידזון

הפסטיבלים הללו, שהראשון בהם נערך באוקטובר האחרון, מציעים מערכת עמוסה בשיעורי פילאטיס, יוגה, מדיטציה, ריברסינג, צ'י קונג, מיינדפולנס וסדנאות שונות (מקריסטלים, דרך ניקוי רעלים ועד טיפוח החשק המיני). כך, כל אחד יכול לקבוע את הקצב ואת תחומי העניין שלו, וגם את מידת הרוחניות שהוא יכול להכיל בלי ליפול לציניות. האימונים והשיעורים, חשוב לציין, מועברים על ידי מורים מהשורה הראשונה.

בפסטיבל הראשון השתתפו יותר מ-1,000 ישראלים (בעיקר ישראליות), והשיעורים היו מלאים בכל רגע נתון, גם ביוגה של 07:00 בבוקר וגם במסע השאמני שהתחיל ב-22:00. אנשים הגיעו בהמוניהם לבחור בדברים שעושים להם טוב, ולמרות הפיתוי של החדרים המפנקים והקרבה לים - הם הצביעו ברגליים ובחרו בפעילויות השונות.

בומבלה לקהל בוגר ומנוסה

במקביל לכל התרגולים והסדנאות, מתקיימים בפסטיבל מופעי מוזיקה ממש מול הים (בסופ"ש הראשון הם אירחו בין היתר את תומר יוסף ואת קרולינה) וגם מסיבות. הפסטיבלים של סורנטו מציעים גם מתחמי אוכל מפנקים (טבעוני, ברור, וגם כשר) ודוכני מכירה, שיוצרים את התחושה שמדובר בסוג של פסטיבל בומבלה של פעם, רק לקהל בוגר ומפונק יותר. קהל שמוכן להתאמץ בשיעורי יוגה מול הים, אבל אחרי זה רוצה להתפנק עם כוס צ'אי (או בירה) ומוזיקה טובה על הדשא.

Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
יוגה/ניר דווידזון
Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
ועוד קצת יוגה/ניר דווידזון

וזה פשוט עובד. אין שום ספק שהתמהיל שמציעים ב- Wellfest משאיר את מבקרי הפסטיבל רגועים ושמחים יותר. אפשר לראות את זה על הפנים של כל מי שנוכח במלון, אפילו על צוות העובדים.

וחייבים לדבר גם המיקום. Wellfest נערך, כאמור, במלון הבוטיק חוף נחשולים - הלוקיישן הפסטורלי והמרגיע ביותר בישראל שכולל מדשאות ענקיוות, חוף מושלם, אוכל טוב והרבה מאוד מרחב. האירוח המפנק של מלון בוטיק נחשולים, והחדרים הממוקמים מטרים ספורים מחוף הים, הופכים את כל חווית המרגוע לשלמה יותר. יתרון נוסף למלון, מלבד המיקום, הוא העובדה שהוא מציע כמה סוגים של חדרים - מסוויטות שצופות לחוף ועד חדרים פשוטים יותר, אך מהנים לא פחות. זה מאפשר לבחור בסוגי כרטיס במחירים שונים לפסטיבל, והופכים אותו נגיש יותר.

איך מצטרפים לחגיגת הבריאות הזו?

כל פסטיבל כזה של סורנטו הוא מעט שונה, אבל במהות כולם מציעים חוויה הוליסטית. בפסטיבל הראשון היו שבעה מתחמים - חלקם מקורים וחלקם באוויר הפתוח - בהם נערכו עשרות שיעורים וסדנאות מגוונים שהועברו על ידי מיטב מורי ומנחי סדנאות בריאות הגוף ושלוות הנפש. בפסטיבלים אחרים עשויה להיות התמקדות בסוג כושר אחד - יוגה לדוגמא - אבל גם שם יציעו סדנאות נוספות וחוויה כללית של שלווה ובריאות. כדי לקבל פרטים על האירועים הבאים כדאי להציץ כאן.

Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
לפעמים גם סתם נהנים מהחיים. הופעה מול הים בפסטיבל/ניר דווידזון
Wellfest במלון חוף נחשולים. ניר דווידזון,
בריאות במובן הרחב של המילה. תרגול יוגה בפסטיבל/ניר דווידזון

כרטיס לפסטיבל כזה כולל כניסה לכל השיעורים, הופעות, סדנאות, לינה וארוחות בוקר, והוא עולה החל מ-1,700 שקלים לאדם. ניתן גם להזמין כרטיסים לפעילות יומית - ללא לינה במחיר 350 שקלים.

אבל כאמור, כל פסטיבל וולנס של סורנטו הוא מעט שונה, וכך גם התמחור שלו. כך לדוגמא, בסוף החודש הזה יתקיים במלון חוף נחשולים סופ"ש סילבסטר יוגה. סוף השבוע הזה יימשך 3 ימים, במהלכם הנופשים יחקרו את תחומי היוגה השונים וייהנו מהרצאות שונות על איזון ומינימליזם, פעילויות מיינדפולנס, מדיטציה וארוחות טובות. המחיר: 1,750 שקלים לאדם בחדר זוגי.

הכותבת היתה אורחת מלון נחשולים ופסטיבל Wellfest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully