וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתביישת: "יש לי הרפס ואני מספרת על זה לכולם - כולל בטינדר"

עודכן לאחרונה: 30.10.2021 / 23:38

לסוזנה ברוסיקייביץ' נמאס להסתיר. בסדרת סרטוני טיקטוק היא חושפת שיש לה הרפס ולא מתביישת אפילו לספר על זה לדייטים פוטנציאלים בטינדר: "החלק הכי גרוע בהרפס הוא ההתמודדות עם אידיוטים"

סיפור ההרפס של סוזנה/@suzbub

משתמשת הטיקטוק סוזנה ברוסיקייביץ' החליטה לנפץ את הסטיגמה הנפוצה על הרפס וחושפת קבל עם, טיקטוק וטינדר שהיא חולה במחלה המין הנפוצה. בסדרת סרטוני טיקטוק מנסה סוזנה לעודד אחרים שחולים בהרפס לדבר בפתיחות על הנושא ולא לתת לזה לפגוע בביטחון העצמי שלהם. סוזנה מספרת שהיא משתפת בגלוי שהיא חולה בהרפס ואפילו כתבה על זה בביוגרפיה שלה בטינדר - מה שלא מונע ממנה לצאת לדייטים ולהרגיש מבוקשת.

סוזנה סיפרה ל-Thetab שכשאובחנה במחלה חששה להיפרד מבן הזוג שלה דאז לאחר שגילתה שהוא בוגד בה: "אנחנו חיים במערכות יחסים שלא ראויות לנו. אנחנו לא רואים דגלים אדומים או נשארים במערכות יחסים שאנחנו לא צריכים להישאר בהם כי אנחנו חושבים שלא נוכל למצוא אהבת אחרי זה או לנהל חיי מין נורמליים", היא אמרה, "אבל זה פשוט לא נכון. אין לזה שום השפעה על הערך שלנו. זה הכל סטיגמה".

כעת היא פועלת לשינוי התפיסה השלילית על המחלה דרך ערוץ הטיקטוק שלה, שם היא צברה כ-70 אלף עוקבים. בסרטון "בואו נדבר על סטיגמה", אמרה סוזנה, המפרסמת תחת הכינוי suzbubs, שיש יותר מדי פחד שם בחוץ מהמחלה וכי אין לשפוט אנשים שחולים בה. היא מסבירה: "חלק מהסיבה שהסטיגמה קיימת היא כי מוסדות שמחנכים להתנזרות מפחידים אותך עם המחלה כדי שתתרחק ממין. הם מראים לך את הגרוע ביותר. הם מציירים את ההרפס בתור המחלה הנוראית הזו שתכסה את כל הגוף שלך בשלפוחיות בוערות ותהרוג אותך".

היא הוסיפה כי בעוד אנשים לא חוששים מפצעי קור - שהם סוג של הרפס - הם נחרדים כשאדם מגלה להם שיש לו הרפס באיזור איבר המין: "אנשים עם פצעי קור שלא למדו שמדובר בהרפס, או שזה עובד באותו אופן, הולכים להעביר את זה. החלק הכי גרוע בהרפס הוא ההתמודדות עם אידיוטים".

בסרטון אחר היא עסקה בהרפס וביטחון עצמי, ובו סוזנה סיפרה כי בהתחלה היא אכן איבדה את הביטחון העצמי שלה - אך הוא נבנה עם הזמן, רק בזכות עצמה: "בניתי את הביטחון שלי מבלי עזרה מאף אחד. לא הייתי צריכה להרגיש נחשקת".

@suzbub

Technically I did ask, but it was a rhetorical question ?. ##herpes ##hsv ##herpesstigma ##herpesawareness

♬ use this sound if you like kids - Memetastic

בתגובות לאחד הסרטונים שלה, שזכה ליותר מ-12 אלף צפיות, אנשים שיבחו את סוזנה על הבטחון העצמי הגבוה שלה. "בדיוק אובחנתי במחלה... למצוא את הערוץ שלך ממש עוזר לי. הייתי במקום כה חשוך ואני שמחה שאני לא לבד יותר. תודה" הגיבה אחת. אחרת הוסיפה: "תודה! התמודדתי שנים בהרגשה שאני פגומה או שבורה. אני כל כך מעריכה את הסרטון הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • הרפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully