וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שסבל מכאבי בטן הובהל לבית חולים, וזה מה שהרופאים גילו

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 13:08

אחרי שסבל חצי שנה מכאבי בטן הגיע גבר מצרי לבית חולים. אחרי שהרופאים עשו לו רנטגן הם נדהמו לגלות מה נמצא בבטנו - וגם כמה זמן זה כבר שוכב שם

סיפור בדקה גבר שבלי 40 סכינים/סיפור בדקה וואלה

כבר שמענו על לא מעט חפצים שאנשים בלעו, ובעקבות כך הגיעו לבית החולים במצב לא טוב. היה לנו איש שבלע 40 סכינים, אחר שבלע קילו של מסמרים וברגים, ואישה אחת שבלעה בטעות קונדום שהגיע לריאות שלה. אבל הסיפור הזה הוא ככל הנראה הפעם הראשונה שקראנו על איש שבלע טלפון. שלם!

רופאים במצרים השכנה נדהמו לגלות לאחרונה כי גבר שהתאשפז אצלם בעקבות כאבי בטן ועבר בדיקת רנטגן בלע טלפון נייד שלם. החולה הודה כי בלע את המכשיר שישה חודשים לפני הסריקה - אך היה נבוך מכדי לבקש עזרה באותה עת. הוא קיווה שהמכשיר יעזוב את גופו באופן טבעי, אולם למרבה הצער הוא נשאר בבטנו וגרם לו לסבל רב.

מכשיר הטלפון (הקטן, יש להודות) לא רק חסם מעבר של מזון במערכת העיכול אלא גם גרם לפציעות מסכנות חיים בקיבה שהצריכו ניתוח מיידי. הניתוח התקיים בבית החולים האוניברסיטאי בעיר אסואן שבמצרים.

מוחמד אל-דהשורי, יו"ר מועצת המנהלים של בית החולים האוניברסיטאי באסואן, אמר שזו הפעם הראשונה שהם רואים מקרה כזה שבו מטופל בלע טלפון שלם, כך לפי כלי התקשורת של איחוד האמירויות הערביות, Gulf Today.

עד כה אין עדכון רשמי על מצבו הבריאותי של האיש אך ההערכה היא שהוא יחלים לגמרי. ועדיין שאלה אחת נותרה פתוחה - למה לעזאזל הוא בלע את הטלפון הנייד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully