וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה ליום ההולדת שגרמה לטראומה לילדים המבוהלים

2.9.2021 / 23:15

הורים חשבו להביא הפתעה לא קונבנציונאלית למסיבת יום ההולדת של בת ה-6 שלהם, אבל לא חשבו שהתגובה שהם יקבלו מהילדים הקטנים תהיה כל כך קשה. אבל חכו לסוף המפתיע

ההפתעה במסיבת יום ההולדת שהפחידה את הילדים/@designersbrew

כשמתכננים מסיבת יום הולדת לילד, אחת המחשבות הוא לצרף מופע או מפעיל כדי לגרום לאורחים הקטנים ליהנות. רוב ההפעלות הן של קוסמים, זמרים, בדרנים או מאפרות, אבל זוג אחד החליט ללכת על בחירה קצת אחרת, וגרמו לבתם ולחברים שלה לא לשכוח את יום ההולדת שלה כל החיים.

ההורים האלה חשבו להפתיע את בת ה-6 שלהם בהופעת אורח של "גברת ביגפוט", וחשפו בטיקטוק את הרגע שגרם לבתם ולחבריה לצרוח ולבכות מפחד כשהם ראו את המפלצת השעירה - לבושה בחצאית טוטו ובכמה בלונים - מציצה מהחלון.

צפו בסרטון הויראלי

@designersbrew

That one time we hired Bigfoot Schenanigans to surprise our sweet girl for her birthday party and it went epically wrong!!! ? #bigfoot #parentfail

♬ original sound - user1979480396859

האם, ברט, כתבה בתיאור הסירטון: "הפעם ההיא ששכרנו את ביגפוט להפתיע את הילדה המתוקה שלנו ביום ההולדת, וזה הלך ממש לא כמו שציפינו". הסרטון הפך במהרה לוויראלי, וגרר תגובות רבות: "הילדים הללו יצטרכו טיפול בוודאות", כתב אחד ושני הוסיף: "אני יכול לראות את זה כל היום, זה כל כך מצחיק". שלישי סיכם: "יכולת לגרום לטראומה לילדים, הייתי עושה את זה גם".

ברט שוחחה יותר מאוחר עם תחנת טלוויזיה מקומית וסיפרה שהיא קיוותה שגברת ביגפוט, שהשם שלה הוא סינמון, תהיה הפתעה "חמודה ומהנה". היא סיפרה: "חשבנו שכשהיא תבוא עם הבלונים והחצאית ואז היא תהיה חמודה ומהנה. הילדים לא חשבו אותו דבר".

צפו בדיווח בטלוויזיה המקומית

למרות שהילדים פחדו מהמפגש, הם לבסוף נרגעו לאחר שהמבוגרים מסביב הסבירו להם שאין סיבה לפחד. בתמונות בסיום הסירטון ניתן לראות את כלת יום ההולדת מעניקה לגברת ביגפוט חיבוק. "הייתי ממליצה על המופע כבידור טוב, כי הילדים שלי חשבו ככה גם בסוף", אמרה ברט, "אבל אף אחד מהם לא רצה שביגפוט יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully