וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חמישייה, שלישיות, ותאומים: הם מצפים לילד ה-15 שלהם

כשקארן ודיון דריקו יולדים, הם עושים את זה בצרורות: אחרי חמישייה, שלישיה תאומים ועוד כמה ילדים שנולדו בדרך, כעת הם מצפים לילד מספר 15. הסבתא המומה: "איפה עובר הגבול?"

קארן (40) ודיון (49) דריקו הם זוג הורים עסוקים מאוד - הם הביאו לעולם 14 ילדים וכעת הם מצפים למספר 15. הסיפור המשפחתי שלהם התחיל די רגיל עם לידתם של דריאן (16) ודריק (11), אבל אחריהם הילדים התחילו להגיע בצרורות. לבני הזוג דריקו היו מספר לידות מרובות עוברים שהחלו עם התאומים דאלאס ודנבר (היום בני 10) והמשיכו עם החמישייה: דניקו, דריז, דיוני, דיישן ודייטן - היום בני 8.

אחרי כמה שנים הצטרפה למשפחה שלישייה, אלא שאחד התינוקות, קרטר, מת שעות ספורות לאחר שנולד. השניים שנותרו - דיאז ודיור (בני 3) מכונים במשפחה "התאומישייה" בהתייחס לכך שהם התחילו כשלישייה אך נותרו תאומים. אגב, לכל ילדי המשפחה ניתנו שמות המתחילים באות D, פרט לקרטר - שלו העניקה קארן שם שמתחיל באות C כי רצתה לייחד אותו ואת זכרו, לדבריה.

ב-2019 קארן ודיון שוב נכנסו לחדר הלידה ויצאו ממנו עם שלישייה: דוסין, ד'ארין ודייבר, שהביאו את מניין השבט המשפחתי למספר 14 המכובד. אלא שכנראה שבמשפחת דריקו עדיין לא היו מוכנים לסגור את הבסטה. בתכנית הריאליטי Doubling Down with the Derricos שמשודרת בארה"ב ועוקבת אחרי החיים הכאוטיים ומרובי הילדים של המשפחה הזאת, נחשף כי קארן שוב בהיריון ובקרוב יוולד לבני הזוג ילדם ה-15.

אלא שלא כולם שמחים מהבשורה הזאת, אמו של דיון - סבתם של הילדים אמרה בתגובה לבואו הממשמש של נכד נוסף: "איפה עובר הגבול, באמת?! רק לא עוד תינוק... גם ככה קשה עם אלה שכבר יש לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully