וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה להוכיח שהחיסונים גורמים למגנטיות והביכה את עצמה

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:10

מתנגדי חיסונים מפיצים בשבועות האחרונים סרטונים שלהם מנסים להדביק חפצים לגופם בטענה שהחיסון גורם למגנטיות בגוף. נאמלק לכם שלא. אבל הנה ההסבר המלא וסרטון שמסתובב ברשת וממגנט אליו רבים

אחת מההטרלות הכי טרנדיות בשבועות האחרונים של מתנגדי חיסונים היא שהחיסונים גורמים למגנטיות בגוף בשל הרכיבים בהם. אם תחפשו באינטרנט לא תתקשו למצוא סרטונים של אנשים שמדביקים לעצמם מטבעות וטוענים שהחיסון אשם. אחות מתנגדת חיסונים באוהיו ניסתה להוכיח השבוע את הסברה הזו בלייב כשהיא נואמת מול גורמי בריאות, ואיך נאמר, זה לא ממש עבד לה.

האחות המוסמכת ג'ואנה אוברהולט, שהעידה בפני ועדת הבריאות של בית אוהיו על מה שלדבריה היו סכנות אפשריות לחיסון נגד נגיף הקורונה, ניסתה כאמור להשתמש בגופה שלה כהוכחה. אוברהולט אמרה כי שמעה במהלך ארוחת הצהריים כי חיסוני הקורונה גורמים למגנטיות בבני אדם, ולכן החליטה להוכיח את דבריה על עצמה בניסיון להראות כיצד סיכה ומפתח ידבקו לעורה החשוף. ספוילר: זה לא הלך טוב.

"תסבירו לי מדוע המפתח נדבק לי. זה נדבק גם לצווארי", אמרה אוברהולט. "אז כן, אם מישהו יכול להסביר את זה, זה יהיה נהדר". מפתח האלומיניום הלא מגנטי נפל מצווארה ברגע שהסירה את ידה.

תיאוריית מגנטיות החיסונים הכוזבת הועלתה מוקדם יותר במהלך השימוע על ידי אוסטיאופתית מאוהיו, ד"ר שרי טנפני, חברה ב-"Disinformation Dozen", חבורת אנשים האחראים ל-65 אחוזים מהמידע השגוי נגד חיסונים ששותף באינטרנט.

"אני בטוחה שראיתם את התמונות ברחבי האינטרנט של אנשים שצילמו את הצילומים האלה ועכשיו הם ממגנטים", אמרה טנפני. "אתה יכול לשים מפתח על המצח שלהם, זה נדבק. אתה יכול לשים כפות ומזלגות בכל מקום והם יכולים להיצמד, כי עכשיו אנחנו חושבים שיש בזה חתיכות מתכת".

עוד בוואלה!

7 טיעונים נפוצים של מתנגדי חיסונים ואיך לנצח אותם בעזרת המדע

לכתבה המלאה

"מה שברור לכולם הוא שככל שהחיסון מוכיח עצמו כיעיל באופן חסר תקדים בהיסטוריה של הפנדמיות העולמיות, ובפרט בישראל וגם הבטיחות שלו מצויינת, ככה מנסים מתנגדי חיסונים ושוחרי קונספירציות לנסות בדרכים יצירתיות לגרום לאנשים שלא להתחסן", אומר ד"ר עידן גורן, רופא הבית של וואלה!.

"כמובן שאין שום דרך שבה החיסון ממגנט מכיוון שהחיסון לא מכיל שום חומר מתכתי, כדוגמת ברזל או ניקל. בנוסף, גם אילו היו מזריקים לאדם מתכת במקום חיסון במינון של פחות ממיליליטר היא לא היתה מספיקה כדי לגרום למגנט להידבק אליה ולכן ברור לכל שמדובר בזיוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully