וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נייר טואלט אנחנו באמת צריכים בזמן ביקור בשירותים?

22.5.2021 / 23:37

נוהגים לבזבז הרבה נייר טואלט? מומחה מסביר מה הכמות המקסימלית של נייר שצריכה לשמש אתכם בביקור אחש בשירותים, וגם נתן טיפ שעשוי למנוע מחלות וזיהומים

גבר אוחז נייר טואלט בשירותים. ShutterStock
בכמה נייר טואלט אתם משתמשים?/ShutterStock

כמה זמן מחזיק אצלכם גליל נייר טואלט בשירותים? בכמה חתיכות אתם משתמשים ב"יציאה" אחת שלכם בשירותים? יש אנשים שנדיבים מאוד בשימוש בנייר ונוהגים ללפף אותו סביב היד שלהם ולבזבז הרבה מעבר למה שצריך, ויש את אלה שמתקמצנים על כל ריבוע - אז מה הוא באמת שימוש הגיוני בנייר טואלט? מסתבר שיש לזה תשובה בדוקה.

מרטין ריצ'רדס, מנהל תחום היגיינה ואיכות הסביבה בחברת SMARTi Environmental, טוען כי "אם אתם משתמשים ביעילות בנייר הטואלט, הממוצע שאדם צריך בכל ביקור בשירותים הוא רק עשרה ריבועים. ברור שזה תלוי באם אתם עושים "מספר 1" או "מספר 2", אבל זה חיוני לנסות לא לכרוך את הנייר סביב היד שלכם כי שימוש כזה עלול להיות בזבזני במיוחד".

גיף נייר טואלט. Giphy
10 דפים בכל ביקור/Giphy

רק כדי לעשות סדר - לפי המומחה, עשר חתיכות מהנייר זו הכמות המקסימלית שאתם צריכים, כך ששימוש בפחות מזה הוא לגמרי בסדר וכנראה אפילו עדיף.

לגבי הורדת המים, מרטין טוען שתמיד צריך לסגור קודם את המכסה של השירותים כדי שחיידקים לא יברחו החוצה.

עוד בוואלה!

יותר יותר אנשים זונחים את נייר הטואלט לטובת אלטרנטיבה מפתיעה

לכתבה המלאה

"כאשר אנחנו מורידים את המים, עפים לאוויר בקטריות וגם וירוסים וזיהומים", הוא אומר, "לפעמים אפשר אפילו לשאוף אותם, כך שאם נשאיר את המכסה סגור בזמן הורדת המים, הם יילכדו בפנים ויישטפו לניאגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully