וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר יותר אנשים זונחים את נייר הטואלט לטובת אלטרנטיבה מפתיעה

15.4.2018 / 9:00

חלק מהאנשים מגבילים את השימוש במטליות המשותפות, שמכובסות אחרי כל שימוש, רק לביקורים בשירותים עבור מספר 1, אבל יש כאלה שמעדיפים אותן על נייר אפילו אחרי מספר 2. מוכנים לנסות?

ככה תכינו נייר טואלט מבד/The Family Cloth- Diy Sew Your Own Toilet Paper - Susan Winters

תופעה חדשה ומעניינת: יותר ויותר אנשים ברחבי הגלובוס מחליטים לזנוח את נייר הטואלט הישן והטוב ועוברים להשתמש במטליות בד משותפות לכל בני המשפחה או דיירי הבית. הם טוענים שזה זול יותר ויותר ידידותי כלפי הסביבה וממליצים לכולנו לוותר על הנייר, אם כי הם מזהירים שזה לא מתאים לכולם. כמובן שהמטליות מגיעות לסל כביסה במקום לפח הזבל ומכובסות אחרי כל שימוש.

עוד בנושא:
מה הכיוון שבו אתם מגלגלים את הנייר טואלט אומר עליכם?
אלו הם תאי השירותים המדהימים והביזאריים ביותר בעולם

חלק מהאנשים משתמשים במטליות הללו רק לאחר שתן, אבל יש גם כאלה שבוחרים בהן על פני נייר טואלט גם אחרי פעולה רצינית יותר. אפשר להכין את המטליות מחיתוך בגדים ישנים או פשוט לקנות אותן - תופתעו לגלות את המבחר הגדול של העיצובים השונים שניתן למצוא.

"בינתיים זה נהדר, אני לא חושבת שנחזור אחורה", סיפרה אחת האימהות שעברה יחד עם בעלה ושני ילדיהם לשימוש במטליות, "בראש שלי, לקנות ולהשתמש בנייר טואלט זה פשוט לזרוק כסף לאסלה. אם אתם תוהים מדוע שתרצו להשתמש שוב במטלית אחרי שעברה איפה שעברה, אני אשיב בשאלה: 'האם אתם זורקים תחתונים אחרי כל שימוש?'".

באופן לא מפתיע, לא כולם מוכנים לשינוי הזה בחיים שלהם, ואנשים רבים הביעו את דעתם השלילית על התופעה. זו רק דוגמה:

עוד באותו נושא

לא היגייני ואפילו מסוכן: מה שלא רציתם לדעת על נייר טואלט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully