וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא עם 16 נשים ו-151 ילדים - לא מתכוון להפסיק ושוכב עם 4 מנשותיו כל לילה

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 23:25

הוא התחיל ב"פרוייקט הפוליגמי" שלו ב-1983, טוען שהוא "מספק ארבע נשים כל לילה" וכבר מתכנן את החתונה ה-17 כי "הנשים המבוגרות מתלוננות על כמות הפעמים בהן אנו מקיימים יחסי מין"

זו המשפחה: אבא אחד, 16 נשים -151 ילדים

למישק ניאנדורו בן ה-66 מזימבבואה יש לא פחות מ-151 ילדים מ-16 נשים שונות והוא אומר שהוא שוכב עם ארבע מהן בכל לילה במטרה להביא עוד ילדים, כחלק מה"פרוייקט הפוליגמי" שהוא מנהל כבר 38 שנים.

את הפרוייקט הזה הוא התחיל לאחר "מלחמת הסבך הרודזי", מלחמת האזרחים בה לחם לעצמאות זימבבואה - בכדי לעזור "לחדש את המלאי" של אוכלוסיית המדינה ש-300 אלף מהם מתו במלחמה.

בעיתון The Herald המקומי דווח שניאנדורו אומר שהוא לא מתכוון להאט וכעת חושף שהוא מתכונן להתחתן עם אשתו ה -17. לדבריו הוא צריך להמשיך להתחתן עם נשים צעירות יותר, משום שהמבוגרות התלוננו על תדירות קיום יחסי המין איתו.

הוא טוען שתכנן לוח זמנים המאפשר לו "לספק" לפחות ארבע מנשותיו בלילה. "אני הולך לחדרי השינה בתזמון שלי ואז אני מספק את אשתי ועובר לחדר הסמוך" הוא אמר.

ניאנדורו, שמגדיר את עצמו כאיש צבא בדימוס, אומר שכיום הוא לא עובד כיוון שהמשרה המלאה שלו היא "לספק את נשותיו". "מה שאני עושה זה להשלים את הפרויקט שלי. פרויקט פוליגמיה שהתחלתי בשנת 1983 ואני לא מתכוון להפסיק עד שהמוות יעצור אותי", אמר.

"זו העבודה שלי. אין לי עבודה אחרת. אני משנה את התנהגותי בחדר השינה כך שתתאים לגיל של כל אחת מנשותיי. אני לא מתנהג באותה צורה עם הצעירות כמו עם המבוגרות", הוא אמר ואפילו העז להתלונן על נשותיו המבוגרות ש"לא תמיד מעוניינות לקיים יחסי מין".

למרות זאת, ניאנדורו מתעקש כי כל נשותיו מרוצות מאוד מחייהן, שתיים מהן אפילו בהריון בימים אלה וטען שהוא מתכנן להמשיך ולהינשא לנשים צעירות יותר, בגלל "החשק המיני הגבוה שלהן". הוא מקווה שהחתונה ה-17 שלו תהיה רק ​​אחת מני רבות שיבואו מכיוון שהוא מתכנן שיהיו לו "עד 100 נשים ואולי אפילו 1,000 ילדים".

על פי החוק האזרחי בזימבבואה, במדינה נחשבים כחוקיים רק נישואין מונוגמיים, עם זאת, רוב הנישואין במדינה נערכים על החוק המנהגי וחוק הנישואין האפריקאי הרלוונטי בזימבבואה מכיר גם בנישואים פוליגמיים ו"בעלי פוטנציאל פוליגמי" כאחד, אך מרבית הנישואין המקובלים הללו אינם רשומים כלל.

עוד בוואלה!

שלושת בניו של "הפוליגמיסט המפורסם ביותר" חושפים איך זה לגדול בכת עם 150 אחים

לכתבה המלאה

ומה עם הכסף?

לטענתו, הוא לא מרגיש את הנטל הכלכלי של גידול מעל 150 ילדים ומסביר שהוא למעשה מרוויח ממשפחתו הענקית. הוא טוען שהילדים שלו בדרך כלל מרעיפים עליו מתנות וכסף, בעוד שנשותיו מבשלות, מנקות ומספקות את כל רצונותיו, לדבריו. "הילדים שלי 'מקלקלים' אותי. אני כל הזמן מקבל מתנות ומזומנים מהם ומבני החורגים," הוא טוען.

"כל אחת מנשותיי מבשלת לי מדי יום - אבל הכלל הוא שאני אוכל רק אוכל טעים, כל מה שאני מרגיש שהוא פחות מהסטנדרט נזרק", הוא המשיך לספר על חייו, "כולם מכירים את הכללים. הן הבטיחו לא לכעוס כשאני שולח את האוכל שלהן בחזרה. כל דבר שנשלח בחזרה צריך להיות שיעור שיעזור להן להשתפר".

אז ממה הם חיים? בני המשפחה מתפרנסים מחקלאות ולאחרונה הוקצו להם 93 דונמים של אדמה ליד הרי מוראווי. לפחות 50 מילדיו לומדים בבתי ספר מקומיים, שישה עובדים עבור הצבא, שניים במשטרה ועוד 11 עובדים במשרות שונות. 13 מבנותיו ו-23 מבניו כבר נישאו כשאחד מהם אפילו מנסה לללכת בדרכו של אביו ונשא כבר ארבע נשים.

החתונה האחרונה שלו הייתה ב-2015, אז לקח הפסקה בכלל המצב הכלכלי הקשה במדינה, אולם כאמור הוא מתכנן לחזור למסלול ולהתחתן שוב כבר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully