וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסים: בן 6 עוזר לאחיו הקטן להירגע מטנטרום

התקפי זעם וטנטרומים הם דבר שבשגרה כשמגדלים פעוט, אבל זה לא אומר שקל להיות נוכח בהם. בן 6 הצליח להרגיע את אחיו הקטן לפני שיצא מכלל שליטה, והוא עשה את זה בדרך שהרבה הורים היו מאחלים לעצמם - בשקט ובטבעיות

ילד מרגיע את אחיו מטנטרום. shleyoutloud טוויטר, צילום מסך
אח מושלם. הילד מרגיע את אחיו/צילום מסך, shleyoutloud טוויטר

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ, והמביך לעיתים , בו הילד הקטן שלכם חוטף התקף זעם או טנטרום. זה יכול לקרות על המדרכה, באמצע הקניון וכמובן בבית, וזו סצנה שיכולה להיות די מלחיצה עבור כל המעורבים, כאשר אמהות ואבות לפעמים ממש מתקשים להרגיע את הילדים שלהם.

אימא אחת צפתה לאחרונה ביראת כבוד בבנה בן השש מונע, באופן טבעי ורגוע, מאחיו הקטן התקף זעם מלא. בסרטון קצר ששותף בטוויטר ניתן לראות את הילד הקטן משתמש בטכניקות נשימה כדי להרגיע את אחיו בן הארבע.

בציוץ שצורף לסרטון כתבה האימא הגאה אשלי כי: "בני בן הארבע עמד לחטוף התקף זעם מלא, ובני בן השש עזר לו לנהל את נשימתו כדי שהוא יוכל להירגע... כנראה עשיתי משהו ממש טוב". בסרטון רואים את האח הגדול נושם עמוק ונושף עמוק, ומעודד את אחיו הקטן לחזור אחריו. האח הצעיר מתחיל לבכות בתחילת הקליפ וניתן לראות אותו קופץ מעלה ומטה בתסכול, אך אחיו הצליח לשנות את מהלך האירועים.

בציוץ המשך הסבירה אשלי שבנה התעצבן בגלל הנינטנדו. היא כתבה: "חלק מכם שאלו מדוע הוא בוכה, הוא רצה לשחק בנינטנדו - אם יש לכם ילדים או שהייתם בסביבה שלהם מתישהו אתם יודעים שהם חושבים ששהמשחק טעון במלואו לאחר שהיה מחובר אלפית השנייה... בכל מקרה זה לא היה טעון והוא התחיל להתמוטט עד שהאח הגדול התערב. התינוק שלי היה כולו 'אני מבין את הכאב, אבל אתה רק צריך לחכות שזה יטען'. ואז התחלתי להקליט חחח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully