וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: דג חי באורך 18 ס"מ נשלף מגרונו של דייג עקב טעות קריטית שעשה

8.2.2021 / 0:01

דייג הגיע לבדו לבית החולים המקומי כשהוא מתקשה לנשום ולהסביר לרופאים את הבעיה. בצילום הרנטגן שנעשה לו הם הופתעו למצוא דג חי באורך 18 ס"מ שנתקע בגרונו. הם תיעדו את הרגע המבחיל של שליפת הדג מגרונו

דייג בן 24 מקולומביה הגיע בשישי, ה-23 בינואר, אל בית החולים כשהוא מתקשה לנשום. הרופאים מיהרו לבצע לו צילום רנטגן והתקשו להאמין למראה עיניהם כשהבחינו בדג חי באורך 18 סנטימטרים תקוע בגרונו. בהליך רפואי מהיר הם שלפו את הדג בשלמותו מגרונו של הצעיר ותיעדו כל רגע מהאירוע יוצא דופן הזה.

הדייג, ששמו לא פורסם בתקשורת המקומית, דג מזון למשפחתו באגם בעיירת פיוויג'יי, שבמחוז מגדלנה, כשלפתע העלה בחכתו דג ממשפחת השרבביים באורך 18 סנטימטרים. עוד לפני שהספיק לעשות משהו עם הדג שתפס, הוא השליך את החכה שוב אל המים ומיד תפס דג שני. כדי להעלות את הדג שנתפס בחכתו הוא נאלץ להשתמש בשתי הידיים ולא ידע היכן להניח בנתיים את הדג הראשון שתפס. בהחלטה של רגע הוא בחר לתפוס בשיניו את הדג הראשון והחל לעבוד על לכידת השני - אולם הדג שהיה בפיו עדיין היה בחיים וניסה להשתחרר ובמקום לחזור אל המים - הוא החליק אל גרונו של הדייג ונתקע בוושט שלו.

צפו (על אחריותכם ) ברגעי חילוץ הדג מגרונו של המטופל:

לאחר ניסיונות כושלים להוציא בכוחות עצמו את הדג התקוע, הדייג נאלץ להגיע אל בית החולים סנטנדר הררה והתקשה להסביר לרופאים את מצבו. הצוות הרפואי ביצע לו צילום רנטגן והבין שהוא נחנק מדג חי. סרטון קשה לצפייה שפורסם בשבוע שעבר ברשת מציג את ההליך הרפואי המהיר בו הוציא הרופא את הדג מגרונו של הדייג בעזרת זוג מלקחיים. הוא אמר למצלמה: "גבירותיי ורבותיי, משהו יוצא דופן. צעיר בפיוויג'יי בלע דג. הסרנו את האובייקט הזר מהוושט שלו". באותם רגעים הרופא שולף דג מדמם מכוסה ברוק שאורכו כ-18 ס"מ. הדייג אושפז למעקב בבית החולים במשך סוף השבוע, אולם לא דווח כי הוא סובל מפציעה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully