וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשה בסנטה קלאוס כדי להעניש את ילדיה וחטפה בגדול

5.1.2021 / 0:06

אימא החליטה ללמד את הילדים שלה לקח על "התנהגותם הרעה" ואמרה להם שסנטה לא ישאיר להם מתנות אם הם לא יתנהגו יפה לפני הכריסמס. ההורים האחרים ממש לא אהבו את סדרת החינוך שלה

תמונה של אם מניקה על ברכי סנטה קלאוס עיצבנה את הרשת/מערכת "זיפור בדקה"

כל מי שראה סרט או סדרה אמריקאית על חג המולד מכיר את הנוהל - על פי המנהג הנוצרי מדי חורף, נוהג סנטה קלאוס לרתום שמונה איילי-צפון מכונפים למזחלת שלג, ובערב חג המולד הם רוכבים עליה בשמיים, ועוברים בית-בית. בכל בית שיש בו ילדים טובים, נוחתת המזחלת על הגג. סנטה קלאוס יורד דרך הארובה, ומניח מתנות-חג מתחת לעץ חג המולד, או בתוך גרביים שהושארו בחוץ במיוחד בשבילו. המתנות מיוצרות בבית-מלאכה קסום בקוטב הצפוני, אשר מועסקים בו גמדים. אבל אם הילדים בבית היו רעים במשך השנה, סנטה קלאוס משאיר להם פחמים במקום מתנות. איך הוא יודע מי היה טוב ומי היה רע? ובכן (אם מתעלמים מהעבודה שאין סנטה קלאוס ומי שארחאי על המתנות אלה ההורים) אז האמונה היא שאדון קלאוס מנהל רשימת משמעת בה כתוב כיצד כל ידלד התנהג באותה שנה.

רשימת המשמעת (naughty list) הזו היא קלף המיקוח הכי טוב שכל הורה נוצרי משתמש בה כדי להבטיח שהילדים שלו יתנהגו בהתאם בזמן ההכנות לכריסטמס. אלא שכאשר הרשימה הזו התקבלה באדישות אצל ילדיה של אימא אחת, היא החליטה ללמד אותם לקח - מה שממש לא התקבל באהדה בקרב הורים אחרים שחלקם ביקרו אותה קשות.

האם לא הסתפקה בכעס כלפי הילדים שלה, היא גם השאירה להם פתק מסנטה עם אולטימטום. בפתק היה כתוב: "סנטה מאוד מאוכזב מכם בגלל שלא הייתם ילדים טובים השנה ונכנסתם לרשימת הילדים הרעים. אז במקום הפינוקים והצעצועים שהכנתי לכם, לא תקבלו כלום".

ילד בוכה על ברכי סנטה קלאוס. Giphy
השתמשה בסנטה כדי להעניש את הילדים שלה/Giphy

"אם אתם רוצים להיות ברשימה הטובה בשנה הבאה, אתם צריכים: להקשיב לאימא שלכם ולעשות מה שהיא אומרת לכם. תפסיקו לצרוח ולצעוק, תהיו אדיבים אחד לשני ותפסיקו לשקר לאימא שלכם. זה הסיכוי האחרון שלכם, תוודאו שאתם מקשיבים. סנטה".

האם העלתה תמונה של הפתק בפייסבוק, וכתבה שהיא קנתה לילדים שלה הרבה פינוקים ומתנות , אבל כעסה עליהם בגלל ש"הם לא מקשיבים ולא עושים את הדברים הנכונים". חלק מההורים שיבחו אותה על כך שהיא עמדה באיומים שלה ואחד כתב: "התנהגות רעה לא מזכה תגמול חיובי. עשית דבר טוב ולימדת אותם לקח".

אבל היו הורים רבים שביקרו אותה קשות כשאחד כתב לה: "זו הסיבה שהקסם של חד המולד מתפוגג, אל תשתמשי בסנטה כדרך להעניש. זה לא פייר, הוא מגיע פעם בשנה. אני לא יכול לדמיין את הילדים שלי קוראים משהו כזה". מה אתם חושבים?

מכתב סנטה. צילום מסך, צילום מסך
המכתב המרושע מסנטה/צילום מסך, צילום מסך

האמא הזו היא

גאונה
רעה
940 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully