וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים התלוננו, ואיוונקה טראמפ ובעלה הוציאו את הילדים מבית הספר

עוד לא ברור אם בני הזוג הם אלה שבחרו להוציא את הילדים מבית הספר או שהם נתבקשו על ידי ההנהלה לחפש להם מקום אחר, אבל התקשורת בארה"ב כבר חוגגת. אז מה בדיוק קרה שם?

בווידאו: נשיא ארה"ב מכיר לראשונה בפומבי באפשרות שיוחלף/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בתו וחתנו של דונלד טראמפ מנסים גם בימים האלה לשכנע אותו לקבל את ההפסד שלו בבחירות לנשיאות ארה"ב, אבל האמת היא שבמקביל גם הם עומדים בפני ביקורות לא פשוטות.

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר הוציאו את ילדיהם מבית ספר יוקרתי בוושינגטון הבירה, ואמרו שעשו זאת כי הם זקוקים ללמידה אישית יותר - אך המהלך ככל הנראה קרה כתוצאה מתלונות של הורים בבית הספר.

הורים בבית הספר היהודי Milton Gottesman סיפרו כי הם מודאגים מכך שטראמפ וקושנר לא ממלאים אחר הפרוטוקולים הבריאותיים של בית הספר באירועים ציבוריים, כמו המפגש הנשיאותי בטקס ההשבעה של השופטת אמי בארט בו משפחתו של טראמפ לא עטתה מסיכות, וכך גם רוב האורחים - מה שהפך בסופו של דבר לאירוע הדבקה המוני, בו ככל הנראה נדבק גם הנשיא. "במקביל לעלייה במקרים בארצות הברית ולחזרת הילדים לבית הספר, ראינו את הקושנרים מפרים את דרישות הבידוד", סיפרה אחת האימהות.

איוונקה טראמפ חתימת הסכם נורמליזציה שלום עם בחריין איחוד האמירויות. AP
לא מקפידים לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי. איוונקה טראמפ ובעלה ג'אראד קושנר/AP

בין יתר החששות, הילד הצעיר ביותר של קושנר נמצא בגן חובה שמתקיים בתוך כיתה סגורה וסוכני השירות החשאי נמצאים באיזור. שני הורים מספרים שבית הספר ניסה להיפגש עם הזוג, ללא הועיל. קושנר וטראמפ לקחו את שלושת ילדיהם לאקדמיה העברית מלווין ג'יי ברמן בפרברי מרילנד, גם שם מתבקשים גם ההורים לעמוד בפרוטוקולי הבטיחות של COVID-19 כמו הגבלת נסיעה ועטיית מסיכות.

"מקורות ללא שם שתוקפים את ההחלטה של המשפחה לגבי חיפוש הטוב ביותר לילדים שלהם באמצע מגיפה זה מביש", אמרה דוברת הבית הלבן. "כפי שנכון לכל המשפחות, בחירות הלימודים והחינוך הן החלטות אישיות עמוקות והם לא חייבים דין וחשבון לאף אחד, במיוחד לא לרכילות סרק שמחפשת תשומת לב מהעיתונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully