רזית בפנים: 6 דרכים יעילות להפחית שומן מהפרצוף

    לא שאנחנו אומרות שפנים שמנמנות זה לא יפה, אבל אם אתם מרגישים נפיחות לא מוסברת בפנים, או עודף שומן שאתם חשים איתו פחות בנוח, יש מה לעשות. והאמת, לא מדובר בשיטות מסובכות מדי

    • פנים
    • שומן
    • דיאטה
    מערכת וואלה! בריאות
    תרגילי פנים לעור צעיר (מערכת וואלה!)

    לרדת במשקל יכול להיות אתגר בפני עצמו, שלא לדבר על לרדת במשקל מאזור מאוד ספציפי בגוף כמו מהתחת, הבטן או הפנים. כאשר מדובר בפנים, עודף שומן יכול להיות מטריד במיוחד מכיוון שאין שום דבר שיכסה עליהם. אוקיי, אולי מסיכה חד פעמית, אבל נקווה שאלו יעלמו מעולמנו במהרה.

    ובכל זאת, על אף שזה נראה אולי בלתי אפשרי, קיימות כמה שיטות שיכולות להגביר את שריפת השומנים ואף לעזור בהפחתת הנפיחות בפנים, חלקן ידרשו שינויים קלים בתזונה, ואילו אחרות כבר יוציאו אתכם להזיע. הנה הבולטות שבהן:

    עוד בוואלה!

    אחרי יום שלם מול מסכים, העיניים שלכם זקוקות לחמש דקות של יוגה

    לכתבה המלאה

    תרגילי פנים

    ניתן להשתמש בתרגילי פנים לשיפור מראה הפנים, להילחם בהזדקנות ולשפר את גמישות השרירים. ניסוי שנערך באוניברסיטת נורת'ווסטרן, מצא כי חצי שעה ביום של מתיחות ופעילות לפנים שלכם ואתם יכולים להראות צעירים בשלוש שנים.

    על פי החוקרים, 30 דקות מדי יום של תכנית התרגילים שנמשכה מעל 20 שבועות שיפרה את מראה הפנים של נשים בגיל העמידה. כתוצאה מכך הנשים נהנו ממראה צעיר ומלא יותר של הלחיים העליונות והתחתונות.

    חלק מהתרגילים הפופולריים ביותר כוללים ניפוח לחיים והעברת האוויר מצד לצד, שירבוב שפתיים והזזתן מצד לצד, והחזקת חיוך תוך הצמדת שיניים מספר שניות בכל פעם.

    תוסיפו פעילות אירובית

    לעתים קרובות, שומן בפנים הוא פשוט תוצאה פשוטה של עודף שומן בגוף. ירידה במשקל עשויה להגביר את ירידת השומן הכללית וכמובן גם בפנים.

    פעילות אירובית, כמו ריצה, רכיבה על אופניים ושחייה, או כל סוג של פעילות גופנית המגבירה את הדופק, נחשבת לאחת השיטות היעילות ביותר לירידה במשקל ושריפת שומנים. מומלץ לעשות כ-20-30 דקות בכל יום של פעילות אירובית כדי למקסם את תוצאות הירידה במשקל והשומן בגוף.

    מים מגבירים את תחושת השובע. כוס מים (צילום: Giphy)

    שתו יותר מים

    שתיית מים חשובה לבריאות הכללית ויכולה להיות חשובה במיוחד אם אתם מעוניינים לאבד שומן בפנים. מחקרים מצביעים על כך שמים יכולים לגרום לך להרגיש שובע - מה שיגביר את הירידה במשקל.

    למעשה, מחקר קטן אחד מצא כי שתיית מים לפני ארוחה הפחיתה משמעותית את מספר הקלוריות הנצרכות במהלך הארוחה. מחקרים אחרים מצביעים על כך ששתיית מים עשויה להגביר את חילוף החומרים באופן זמני.

    הגבילו את צריכת האלכוהול

    וממשקה אחד למשקה אחר. נדמה שכולנו קצת הגזמנו עם האלכוהול לאחרונה, וזה מתחיל לגבות מחיר. כוס אחת של יין בערב היא לגמרי בסדר, אבל צריכת האלכוהול יכולה להיות אחד התורמים הגדולים ביותר להצטברות שומן בפנים ונפיחות.

    על פי הנחיות התזונה האמריקניות הנוכחיות, שתייה מתונה מוגדרת עד שני משקאות ביום לגברים ועד משקה אחד ביום לנשים.

    עוד שעות שינה - פחות תיאבון. אישה ישנה (צילום: Giphy)

    תישנו יותר שעות

    שינה היא אסטרטגיה חשובה לירידה במשקל, והיא גם יכולה לעזור לאבד שומן בפנים. מחסור בשינה לעומת זאת, יכול לגרום לעלייה ברמות הקורטיזול, הורמון לחץ המגיע עם רשימה ארוכה של תופעות לוואי אפשריות, כולל עלייה במשקל.

    מחקרים הראו כי רמות גבוהות של קורטיזול יכולות להגביר את התיאבון ולשנות את חילוף החומרים, וכתוצאה מכך לגרום לאחסון שומן מוגבר. זמן השינה בילה המומלץ עומד על 8 שעות שינה, כדי לסייע בשליטה במשקל ובירידה בשומן בפנים.

    אל תאכלו יותר מדי מלח

    סימן היכר אחד של צריכת מלח עודפת הוא נפיחות, והיא עשויה לתרום לנפיחות כללית, ובין היתר לנפיחות גם בפנים. הסיבה לכך היא כי המלח גורם לאגירת נוזלים, שיכול להוביל לתחושת נפיחות בגוף.

    מזון מעובד מהווה יותר מ-75 אחוזים מצריכת הנתרן בתזונה הממוצעת, ולכן הורדת מזונות כמו חטיפים מלוחים ובשרים מעובדים יכולה להיות דרך קלה ויעילה להפחית את צריכת הנתרן.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

      התרעות פיקוד העורף

        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully