וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני שיעבוד על המוח שלכם לחשוב שאתם כבר שבעים

2.9.2020 / 23:31

חובבת הכושר והתזונה רבקה גוואטורן שיתפה את 150 אלף העוקבים שלה בטריק מוצלח שיסייע להם לאכול פחות - ועדיין להרגיש שבעים. העוקבים שלה מאוד התלהבו מהטיפ - אז למה שלא תנסו אותו בעצמכם?

טריק הצלחות הקטנות לדיאטה/Instagram/nourish_naturally

חובבת הכושר והתזונה, רבקה גוואטורן, שיתפה את 150 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בטריק מסקרן שיסייע להם לאכול פחות - ועדיין לחוש שבעים. הטריק הגאוני של רבקה בת ה-31 מסידני, אוסטרליה, למעשה יעבוד על המוח שלכם לחשוב שאתם אוכלים כמות גדולה יותר ממה שאתם חושבים, ויעזור לכם להרגיש שבעים אחרי כמות קטנה יותר של אוכל.

רבקה מאמינה שאפשר לשמור על פרופורציות בריאות יותר של גודל המנה מבלי לוותר על תחושת השובע, כשלדבריה הסוד הוא בגודל הצלחת או הקערה שבה אתם משתמשים כדי לאכול, שמשפיע על כמות האוכל שאתם מעמיסים. היא ממליצה להחליף את הצלחות הגדולות בצלחות קטנות יותר ולהשתמש בכמות קטנה יותר של אוכל. מה ההיגיון? אז זהו, שאם תשימו את אותה כמות אוכל בצלחת גדולה, המוח שלכם יפרש זאת כאילו חסר אוכל בצלחת, ואילו אם תמלאו צלחת קטנה באותה הכמות, המוח יפרש זאת כצלחת מלאה ויעניק לגוף הרגשה שהרגע טרפתם מנה שלמה וגדושה.

היא הסבירה כי "הטיפ הזה עשוי להטעות את המוח שלכם להאמין שאתם יותר שבעים ממה שאתם. אם אתם מרגישים שאתם אוכלים יותר מדי, נסו את הטריק הפשוט הזה - הגישו את הארוחות שלכם בצלחות וקערות קטנות יותר". בסרטון ששיתפה היא מדגימה שתי קערות - גדולה וקטנה. נראה שבקטנה יש כמות גדולה יותר של מוזלי עם יוגורט מאשר בצלחת הגדולה שנראית חצי ריקה - אולם היא טוענת כי הכמות זהה לחלוטין בשתיהן. היא הוסיפה: "כשאתם משתמשים בקערות וצלחות קטנות יותר, אתם מגישים לעצמכם מנות קטנות יותר באופן לא מודע ואוכלים פחות, אבל אתם מרגישים מלאים ומרוצים, מאחר שהמוח שלכם תופס את הקערה הקטנה ככזו שיש בה יותר אוכל מאחר שהיא נראית מלאה יותר".

רבקה טוענת כי החלפה פשוטה של צלחות תסייע לכם לאכול פחות במודע, אך ביקשה לציין שאם תחושו ברעב גם אחרי המנה שאכלתם - כנראה שהיא בכל זאת קטנה מדי עבורכם. היא הוסיפה: "אני עדיין ממליצה להקשיב לאותות הרעב והשובע של גופכם בעת השימוש בטיפ זה, אבל זו נקודה טובה להתחיל בה".

איזו קערה נראית לכם משביעה יותר? שימו לב שתכולתן זהות

טריק הצלחות הקטנות לדיאטה. Instagram/nourish_naturally, צילום מסך
טריק הצלחות הקטנות לדיאטה/צילום מסך, Instagram/nourish_naturally

הפוסט צבר אלפי לייקים - ורבים הסכימו שהטריק באמת עובד. מגיב אחד כתב: "אנו משתמשים בצלחות סלט במקום בצלחות גדולות כבר שנים! אותה כמות אוכל נראית גדולה יותר בצלחת קטנה יותר". אחר הוסיף: "לימדת אותי את זה לפני שנים ואנחנו עדיין עושים את זה". שלישי הגיב: "הו וואו, איזה רעיון טוב!". רביעי כתב: "טריק מעולה!". תתנו לזה צ'אנס?

תראו איך זה עובד:

View this post on Instagram

10 years ago I graduated with a Bachelor of Nutrition & Dietetics Honours I ? As part of my degree, I worked in numerous hospitals & community centres. ? Majority of the patients I saw during this time were there due to nutrition-related chronic diseases which could have been prevented or managed by simple changes to their eating and lifestyle. ?? ?‍♀️ This was a pivotal point in my studies as it made me realise I wanted to help keep people healthy and out of hospital, so they didn't have to suffer with these chronic diseases. ? I started my own private dietetic practice, working one on one with clients to help them improve their health through nutrition and dietary changes. ? Like many Australians, majority of the clients that came to see me didn't eat enough plant foods, so this was a big focus of my practice. ?I worked with my clients to help them increase their plant food intake in easy and enjoyable ways, while simultaneously reducing their ultra-processed and "sometimes" food intake. Overall this helped improve their health, have more energy, boost their mood and gut health, and reduce their risk for / manage conditions like diabetes, high cholesterol & high blood pressure. ✌? So this is why I'm so passionate about plant foods & plant-filled eating. Because not only is it supported by scientific evidence, but I've been part of the incredible impact plant foods can have on people's lives first hand! And I want plant foods to help you too! ? . What do you think about plant-filled eating? I'd love to hear your thoughts ??? . #nourishnaturally #nourishyourbody #nourishyourself #plantbased #plantfilled #plants #eatmoreplants #plantfoods #vegetables #fruit #dietitian #apd #dietitiansofinstagram #nutritionist

A post shared by Rebecca Gawthorne - Dietitian? (@nourish_naturally) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully