וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקרה לגבר שהתאפק לא להשתין 18 שעות

גבר סיני כבן 40 בילה לילה של שתיה מרובה ובסופו נרדם. בבוקר הוא התעורר עם כאבי בטן עזים לאחר שלא הטיל את מימיו במשך 18 שעות. כשהגיע אל בית החולים הרופאים גילו את הנזק

בר לונדוני מציג: משחקי וידיאו במשתנות/רויטרס

בווידאו: בלונדון שמים משחקי וידיאו בשירותים הציבוריים

בטוח אמרו לכם לא פעם ולא פעמיים שאסור להאתפק כשצריך ללכת לשירותים. ובכן, הגבר הסיני הזה כנראה שכח את העצה הזו. הגבר ממזרח סין סבל משלושה קרעים בשלפוחית השתן מכיוון שהתאפק ולא הלך לשירותים במשך 18 שעות.

הגבר בן ה-40, ששמו לא פורסם, נרדם לאחר ששתה מעל 10 בקבוקי בירה במהלך בילוי לילי - מבלי שהלך לשירותים אפילו פעם אחת. חובשים נדהמו לגלות כי שלפוחית השתן שלו נקרעה בשלושה מקומות כשהוא הובהל לבית החולים, כך דווח בתקשורת הסינית.

האירוע התגלה לאחר שהאיש פנה לטיפול רפואי בבית החולים העממי ג'וג'י בשאוקסינג שבמחוז ג'ג'יאנג במזרח סין לאחר שסבל מכאבי בטן עזים.

הרופאים גילו כי המטופל סבל מכאבים קיצוניים בבטן התחתונה, בנוסף, הוא לא הצליח ללכת להשתין למרות שניסה מספר פעמים. לאחר בדיקת CT, גילו החובשים כי שלפוחית השתן של האיש נקרעה בשלושה מקומות. אחד הקרעים אפילו נפתח לעבר חלל הבטן שלו וגרם לחלק מהמעיים שלו לחדור לשלפוחית השתן.

עוד בוואלה!

זה מה שקורה בגוף שלכם כשאתם מתאפקים לפיפי הרבה זמן

לכתבה המלאה
רגליים של גבר מתאפק לפיפי בתא שירותים. Giphy
אל תתאפקו. בטח אם אתם שיכורים/Giphy

הגבר עבר ניתוח מיידי לתיקון שלפוחית השתן בעקבות המקרה. המנתחים אמרו כי האיש יכול היה להיות בסכנת חיים אם הקרעים בשלפוחית השתן שלו לא היו מטופלים בזמן. למרות נדירותם של מקרים כאלה, בית החולים המקומי אמר כי כל שנה מגיע אליהם לפחות מטופל אחד עם פציעה דומה.

שלפוחית השתן היא גמישה ויכולה לגדול כאשר נוזלים נצברים בה, אך יש לה יכולת מוגבלת ובמצב נורמלי היא יכולה להכיל בנוחות כמות של 1-2 כוסות. אבל אם אתם נוהגים באופן שגרתי להתאפק למשך פרקי זמן ארוכים אתם יכולים למעשה למתוח ולהרחיב אותה כך שתכיל גם יותר מזה. עם זאת, אדם שיכור יכול שלא לחוש צורך להשתין מכיוון שמערכת העצבים שלו רדומה יותר. הרופאים הזהירו כי אנשים צריכים להימנע מלהתאפק לפרקי זמן ממושכים, במיוחד לאחר שתיית אלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully