וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הפריטים שאתם חייבים שיהיו עליכם בתקופת הקורונה

מרביתנו כבר יוצאים מהבית, הולכים לעבודה ואפילו יושבים בבתי קפה ומסעדות, אבל הקורונה לא נעלמה לשום מקום. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב ממליץ על 3 פריטים שיכולים לעצור את התפשטות הנגיף ונכנסים לכם לתיק

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בווידאו: בסין כבר מתארגנים לגל שני של הדבקה בקורונה

אז רוב המשק כבר נפתח ואולמות התרבות והחתונות כבר יכולים להכיל 250 איש, אבל עדיין אנחנו חייבים בשמירה על ריחוק חברתי והיגיינה. אבל איך שומרים על הבריאות שלכם ושל הקרובים שלכם בצורה הטובה ביותר?

אז כן, העצות הטובות ביותר שאתם כבר מכירים היא להמשיך וללבוש מסכות, לתרגל התרחקות חברתית ולשמור על היגיינה. אבל אלה רק חלק מההנחיות של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). על פי המרכז ישנם שלושה פריטים שכל אחד צריך להחזיק איתו כשהוא יוצא מהבית: מסיכת פנים, ממחטות נייר ונוזל לחיטוי ידיים. יכול להיות שעבור חלקכם לא מדובר בחדשות, אבל זו כנראה הדרך בה חושבים ב-CDC שנוכל לעצור את התפשטות נגיף הקורונה ולמנוע גל שני של הדבקות.

חומרי חיטוי לידיים: למרות שישנם חומרי חיטוי זמינים במקומות ציבוריים עדיף שיהיה לכם אלכוג'ל זמין כל הזמן. אומנם עדיף תמיד לשטוף את הידיים במים וסבון במשך עשרים שניות, אבל לא תמיד חדרי שירותים הם זמינים. בנוסף לכך, נגיעה במשטחים אומנם נמצאה כפחות מדבקת, אבל מחקרים כבר הראו כי הנגיף יכול לשהות על חלק מהמשטחים לזמן לא מועט.

עוד בוואלה!

זו הדרך בה הקורונה מועברת הכי בקלות

לכתבה המלאה
חומר חיטוי לידיים. ShutterStock
כן כן, זה עוד לא הזמן להיפרד מהאלכוג'ל/ShutterStock

ממחטות נייר: יש מי שמחזיק ממחטות נייר בתיק גם בזמני שגרה, אבל בתקופה הנוכחית זה חשוב שכולם יעשו את זה. כשפרצה מגיפת COVID-19, זה היה אחד הפריטים שקשה היה להשיג בחנויות הנוחות ובמרכולים. הממחטות מועילות לא רק במניעת התפשטות החיידקים של אנשים חולים שמשתעלים ומתעטשים, אלא יכולה להוות שכבת הגנה בעת נגיעה במשטחים. מיד אחרי שאתם משתמשים בממחטות הנייר, חשוב לזרוק אותן לפח ולשטוף ידיים היטב או להשתמש באלכוג'ל שנמצא אצלכם בתיק.

מסכות: אנחנו לא באמת צריכים להסביר לכם למה אתם חייבים לשים מסיכה על הפנים. או לפחות כך אנחנו מקווים. נכון, המסכה לא תגן עליכם לחלוטין מהידבקות, אך עם זאת, לבישת מסכה כן מסייעת בלכידת טיפות רוק ויכולה משום כך להאט את קצב ההתפשטות של המגפה. וזה אולי הדבר הכי חשוב כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully