וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאנחנו מצחצחים את השיניים בסדר הלא נכון

7.5.2020 / 0:02

סרטון ויראלי בטיקטוק הראה כיצד גבר מצחצח את השיניים שלו בדרך מוזרה, שלמרבה ההפתעה זכתה לתמיכה של רופאי שיניים. אז אולי סדר הפעולות של הבחור יראה לכם במבט ראשון קצת מוזר, אבל כשהוא מסביר הכל, תשארו המומים

מברשת השיניים מכילה חיידקי צואה, הרפס וצהבת/מערכת וואלה!

כל בוקר כשאנחנו קמים, וכל לילה לפני השינה, אנחנו מצחצחים את השיניים שלנו. זה חלק מהרוטינה היומית שלנו, ואנחנו עושים את זה מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו. אבל האם אי פעם עצרנו וחשבנו שאולי אנחנו טועים במשהו? לפי סרטון ויראלי בטיקטוק, הרוטינה היומית שלנו כנראה לא נכונה.

אדם עם שיניים בריאות במיוחד שיתף את מה שהוא מכנה "הדרך הנכונה לנקות את השיניים" עם אשתו, שהתפלאה והחליטה לחשוף את זה ברשת החברתית. כשאפילו רופא שיניים הסכים איתה. האישה, שמשתמשת בחשבון הטיקטוק @KassySlays90 הסבירה שבעלה אמר שהסוד הוא לפתוח עם שטיפה במי פה על בסיס אלכוהול, אחר כך לעבור לחוט דנטלי ורק אז לצחצח את השיניים עם מברשת ומשחה.

צפו בסרטון המלא

@kassyslays90

I seriously had a root canal on Monday and he's just now sharing this info ##dentalhygiene ##husbandsecret ##todaywelearned

♬ original sound - kassyslays90

"בעלי שמר סוד ממני", סיפרה, "הוא אומר שהדרך הנכונה לצחצח שיניים הוא קודם כל להשתמש במי פה על בסיס אלכוהול, אחר כך לעבור לחוט דנטלי ורק אז לצחצח את השיניים, ובסוף לעבור לשטיפת פלואוריד. הוא אומר שאם משתמשים בשטיפת האלכוהול כדבר אחרון, זה שוטף את כל הפלואוריד ששמתם על השיניים כשצחצחתם אותן, אז הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להרוג את החיידקים, ולסיים עם שטיפת פלואוריד מלבינה".

היא הוסיפה: "מסתבר שבפעם האחרונה שהוא הלך לרופא השיניים, השיננית אמרה לו שהוא לא צריך בכלל ניקוי אבן".

דובר של ארגון רופאי השיניים הבריטי אישר שצריך להשתמש בשטיפה לפני שמצחצחים את השיניים, אבל המליץ שלא לסיים בשטיפת פלואוריד כמו בסרטון: "זה הכרחי לצחצח את השיניים פעמיים ביום עם משחת שיניים שכוללת פלואוריד לפחות ל-2 דקות, לפני השינה ופעם נוספת במהלך היום. זה חשוב לנקות את כל השיניים ובעדינות בקו החניכיים. מברשות דנטליות טובות יותר לרווחים בין השיניים מאשר חוט דנטלי, במיוחד ברווחים הצרים מאוד".

הדובר הוסיף: "אל תשטפו את הפה עם מי פה אחרי הצחצוח, כי הוא ישטוף מהן את כל הפלואוריד שחשוב לשמור על השיניים שלכם חזקות. תירקו ואל תשטפו. אם משתמשים במי פה, השתמשו בזמן אחר מאשר בזמן הצחצוח, אחרת תזיקו לאפקט של הפלואוריד".

התגובות לסרטון היו מדהימות, כשמעל 625 אלף אנשים צפו בו, ורבים חשבו שצריך להשתמש בחוט דנטלי אחרי מי הפה. "למה רופא השיניים לא אמר לי את זה?", הגיב אחד, ושני הוסיף: "וואו, זה פשוט הגיוני". אחר סיכם: "למה אני עושה הכל לא נכון?". משתמש אחרון סיפר שאחרי שהחל לפעול לפי ההוראות, הוא מרגיש הרבה יותר נקי: "עשיתי את שלושת הצעדים הראשונים ואני מרגיש הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully