וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בשביל לקבל חיבוק: התמונה המרגשת של האם ובתה

אם אתם מתגעגעים לאמא שלכם אולי כדאי שתפסחו על האייטם הזה. אמא שלא יכלה לשאת את המרחק מבתה שעובדת כאחות חדר מיון בבית חולים, פשוט זרקה עליה סדין וחיבקה אותה. געגועים לחיבוקים חמים

צילום: רויטרס, עריכה: אביחי ברוך

מיליוני אנשים ברחבי העולם מייחלים לדברים שהם קיבלו כמובנים מאליהם לפני שווירוס הקורונה שינה את החיים כפי שאנחנו מכירים אותם. עבור שריל נורטון, המשהו הזה הוא חיבוק מבתה. בתה של נורטון, קלסי קר, היא אחות לטיפול נמרץ בבית החולים כריסט באוהיו. למרות שקר עדיין לא נאלצה לקיים אינטראקציה עם חולי קורונה, היא עדיין חוששת מפני העתיד.

כמו רוב האימהות לעובדי שירותי בריאות שילדיהן נמצאים בחזית המערכה נגד המגיפה, נורטון הרגישה כי אין לה דרך לעזור לבתה. כך היה לפחות עד שהחלטה מהירה של הרגע הובילה אותה לכסות את בתה בסדין ולתת לה חיבוק גדול. "לרגע אחד, כולם נעלמו ופשוט חיבקתי את הבת שלי," אמר נורטון ל- CNN. "זה היה כאילו שהיא הייתה בטוחה באותה דקה אחת ויכולתי להרחיק ממנה את הכל".

קר ביקרה את אמה כדי לאסוף טליתות תפילה כדי לתת למטופליה במחלקת טיפול נמרץ כדרך להקל על הכאב שבשהייה בבית החולים לבד, בגלל מגבלות המבקרים בבית החולים. ממש לפני שהבת שלה עזבה, ראתה נורטון סל בגדים נקיים ואמרה שהיא "אפילו לא חשבה על זה" לפני שתפסה סדין והשליכה מעל ראשה של בתה.

עוד בוואלה!

האם שמירה על שני מטרים באמת תמנע מכם להידבק בקורונה?

לכתבה המלאה

השתיים אומנם היו קרובות יותר ממרחק של שני מטרים ולא שמרו על ריחוק חברתי, אבל קר לא הייתה בקשר עם אף חולי Covid-19 והיא לבשה מסכה מתחת לסדין. "היה כל כך קשה להיות רחוקה ממנה ואפילו לא להיות מסוגלת לגעת בה או לתת לה חיבוק, אמרה קר. "הכל פשוט היה כל כך קשה אבל היא גרמה לי להרגיש כל כך יותר טוב. זה היה רגע של נורמליות. שתינו באמת היינו צריכות את זה".

"כהורה אתה יודע שהיית סופג כדור בשביל הילד שלך", אמרה נורטון. "אני לא רוצה שהיא תתמודד עם מה שהיא מתמודדת עם זה, אבל בשביל זה היא נוצרה. אני כל כך גאה בה ובכל עובדי שירותי הבריאות ברחבי הארץ. הלוואי ויכולתי לתת לכולם חיבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully