וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הקולנוע דה רוק מצא דרך חמודה במיוחד ללמד את בתו לשטוף ידיים

הכוכב האהוב העלה לעמוד האינסטגרם שלו סרטון שבו הוא שוטף את ידיה של בתו בת השנה כשהוא שר את אחד השירים האהובים מסרט האנימציה "מואנה", והעלה חיוך על פניהם של לא מעט הורים עצובים ועייפים מההסגר שנכפה עלינו

הדרך הנכונה לשטוף ידיים/World Health Organization (WHO)

תשכחו מלשטוף ידיים עם השיר "יום הולדת שמח". שחקן הקולנוע דוויין ג'ונסון, המכונה דה-רוק, מצא פתרון חמוד בהרבה כשמדובר בילדה שלו.

השחקן בן ה -47 לימד את בתו, טיאנה, בת השנה, לשטוף את ידיה במנגינה של "You're Welcome", להיט מתוך סרט האנימציה של דיסני "מואנה", שהוא מבצע כדמותו של מאווי. אורכו של הקטע מהשיר הוא בדיוק 20 שניות - הזמן המדויק שבמרכז לבקרת מחלות ומניעתן (ה-CDC) ממליצים לשטוף את הידיים כדי להאט את התפשטות נגיף הקורונה.

בסרטון שהוא שיתף באינסטגרם, ג'ונסון אוחז בידיה של טיאנה כשהוא משפשף את ידיה עם סבון ומים. "לפני המקלחת שלי, בייבי טיה דורשת שאשיר את חלק הראפ של השיר מהסרט מואנה, בזמן שאני שוטף את ידיה", כתב ג'ונסון, "הבנו לפני כמה שבועות שחלק הראפ של השיר הוא באורך מושלם כשאתה מנסה ללמד את הקטנטנים לשטוף ידיים בכיף". הוא הוסיף לקראת סיום השיר כי "וירוס הקורונה צריך ללכת".

עוד בוואלה!

אתם לא היגיינים מספיק כדי להימנע מקורונה: כדאי שתלמדו את הדרך הנכונה לשטוף ידיים

לכתבה המלאה

על פי נתוני המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, שטיפת ידיים נכונה מצריכה יותר מסתם שפשוף קל של הידיים בסבון. הארגון ממליץ לשטוף ידיים בפרקי זמן תכופים יותר (לפחות 5 פעמים ביום), להימנע ממגע במשטחים שרבים נגעו בהם לפניכם - ולעקוב אחר 11 השלבים לשטיפת ידיים, כפי שתוכלו לראות בתמונה.

שלבים לניקוי ידיים בברז. ירון זילברשטיין, עיבוד תמונה
שלבים לניקוי ידיים בברז/עיבוד תמונה, ירון זילברשטיין

"הצעד הראשון הוא לשטוף את הידיים במים נקיים וזורמים (חמים או קרים), לסגור את הברז ולהוסיף סבון", כך נכתב, "עם הסבון יש להקציף את הידיים שלכם היטב על ידי שפשופן זו בזו עם הסבון. הקציפו את גב הידיים שלכם, בין האצבעות ומתחת לציפורניים". השלב השלישי הוא המקום בו רבים נופלים: ה-CDC ממליץ לקרצף את הידיים למשך 20 שניות לפחות. אתם בטוח שוטפים מהר יותר. "לבסוף, שטפו את הידיים היטב מתחת למים נקיים וזורמים והשתמשו במגבת נקייה כדי לייבש את הידיים או יבשו אותן באוויר".

במקרה שנמנע מכם לשטוף את הידיים במים וסבון, מומחים אמרו כי חומר חיטוי (אלכוג'ל) עם 60 אחוזי אלכוהול הוא אלטרנטיבה ראויה. חומרי חיטוי עשויים להפחית במהירות את מספר החיידקים בידיים. עם זאת, ה-CDC מיהרו להצביע על כך שהחומרים הללו לא מגינים מכל סוגי החיידקים וייתכן שהם לא יעילים באותה מידה כמו שטיפה במים וסבון כשהידיים מלוכלכות או שמנוניות.

נסו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully