וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מרגש בתוך הכאוס: ככה שכונה שלמה בהסגר בגלל הקורונה עושה כושר

16.3.2020 / 23:58

רוצים הוכחה שהאנושות תנצח בסוף את הקורונה? תראו מה קרה בספרד, שם התושבים לא חושבים שסגר המוני הוא תירוץ להפסיק לעשות כושר ובכלל לחיות - צפו בסרטון מעורר ההשראה

©@ Sanobenalmadena

מעטים הדברים שעוזרים לנו לצלוח את הימים המאתגרים האלה יותר מאשר לראות את הטוב של האנושות בפעולה. למרות שנגיף הקורונה זורע כאוס, הרס ופאניקה בכל רחבי העולם, הקשרים האנושיים הפשוטים מצליחים לשרוד ולפרוח. כך למשל, בספרד - שם נרשמו אתמול 97 מקרים נוספים של קורונה, ובסך הכול 288 - הממשלה אסרה על אנשים לצאת מבתיהם, פרט לרכישת אספקה חיונית או תרופות, או ללכת לעבודה והמשטרה אפילו נעזרת ברחפנים כדי לאכוף את התקנות החדשות - אבל יש שם אנשים שמסרבים לתת לזה להרוס להם את החיים ואת מצב הרוח.

כך לדוגמה, תושבי סביליה לא נותנים להפסקת הפעילות ולהסגר הארצי שהוטל עליהם להפריע למצב הרוח הכללי. סרטון מרומם רוח שפורסם בימים האחרונים והפך ולוויראלי ברשת מציג את הדרך היצירתית בה בחרו תושבי בניין דירות בעיר להמשיך בחייהם ולהשתתף בשיעורי הכושר שלהם. צריך לראות כדי להבין.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, מדריך הכושר גונסאלו מסנו סביליה לוס ברמייאלס הוביל את "כיתתו" בשיעור כושר שגרתי כשהם שורפים קלוריות מהמרפסות של הבניין סמוך. נראה שמדריך הכושר עמד על גג בית הבריכה של מתחם הדירות וצעק למשתתפים שמסביב את הוראות האימון. "לא משנה כמה הנסיבות לרעתנו, אנו הולכים להפיק את המיטב מהן", נכתב בכיתוב הפוסט המקורי בספרדית.

דיירי אותו מתחם דירות ענק, שכולם כאמור בהסגר, החליטו לערוך גם משחק בינגו המוני מהמרפסות -אם מישהו מחפש רעיונות להפעלות שכונתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully