וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים מאשימים את קים קרדשיאן בהורות גרועה כי ילדיה טבעונים

11.2.2020 / 0:12

מעריצים טוענים שקים קרדשיאן מתאכזרת לילדיה לאחר שחשפה בטוויטר שגם הם אמצו את תפריט המזון הצמחי שלה, מלבד נורת' שגם אוכלת דגים: "תני להם לאכול נאגטס דינוזאור"

הצצה לבית של קים קרדשיאן וקניה ווסט/אינסטגרם

לאחר שהואשמה בהזנחת ילדיה בעקבות פרסום תמונה של המקרר הביתי הריק שלה - וחשפה מאוחר יותר שזה היה רק מקרר המשקאות ושיש לה עוד מלא מקררים מפוצצים באוכל בבית - כעת קים קרדשיאן מואשמת שוב בהורות גרועה לאחר ששיתפה את המעריצים שלה בעובדה שילדיה אימצו את הדיאטה דלת השומן שלה המבוססת על מזון צמחי, מלבד נורת', בתה הבכורה, שהיא פסקטרית (ניזונה גם מדגים). המעריצים מיהרו להביע את זעמם בטוויטר וטענו שקרדשיאן מתאכזרת לילדיה, ושהיא צריכה לתת להם לאכול נאגטס דינוזאורים, כמו כל ילד אחר.

כוכבת הריאליטי הסתבכה שוב לאחר שהסכימה לענות לעוקביה באינסטגרם על כמה מהשאלות הבוערות שלהם. היא נשאלה על מה מבוסס התפריט היומי שלה וסיפרה שהיא אוכלת בעיקר מזון צמחוני - שייקים של אצות, סלטים, שיבולת שועל ונקניק טבעוני לארוחת הבוקר וטאקו טבעוני לצהריים. היא גם שיתפה אותם שהיא לא חובבת אוכל מטוגן וחריף. עד כאן הכל עבר חלק. אולם אז נשאלה הקרדשיאן האם גם ילדיה ניזונים מתפריט דומה - ומבלי לחשוב פעמיים היא ענתה שבהחלט כן. סיינט, סאלם ושיקגו חיים על תפריט דל שומן עם דגש על מזון צמחי בעוד נורת' אוכלת גם דגים.

הציוץ שעורר מהומה:

תוכנית האכילה של המשפחה מבוססת על צמחים בלבד, כשהיא מוציאה מהתפריט ירקות המכילים שומן ושמה דגש על מזונות מלאים בלבד. כוכבת הריאליטי לא שיתפה אם בעלה קניה ווסט גם אימץ לעצמו את הדיאטה הזאת.

"זו התאכזרות לשמה", כתב הורה שכעס על ההחלטה להכריח את הילדים לאמץ את התפריט הקשוח הזה, "הילדים שלה בטח מבקשים אוכל אמיתי", הוסיף אחר. משתמש נוסף התייחס לנורת': "את בהחלט כופה את זה עליה. היא בת 6, תני לה לאכול נאגטס דינוזאור, המבורגר עם גבינה, נקניקיות ועוד ג'אנק". אחרת הסכימה: "היא בת 6. היא עדיין לא יודעת מי היא. היא לא פסקטרית, היא לא אימצה לעצמה אורח חיים. היא ילדה. תאכילו אותה, תנו לה ללבוש מה שהיא רוצה ותפסיקו עם זה".

"הילדים שלכם מבקשים אוכל אמיתי"

"תני לילדים שלך המבורגר, פור גאד סייק!"

מעריץ אחר ציין שזה צבוע מצד קים להכריח את ילדיה לאמץ תפריט מסוים לאחר שהעבירה ביקורת על אחותה הגדולה קורטני, כשזו סירבה לאפשר לילדיה ליהנות ממתקים במסיבת יום ההולדת. בפרק של "משפחת קרדשיאן", קורטני וקים התווכחו ביניהן האם לאפשר לילדים ליהנות ממתקים במסיבת יום ההולדת המשותפת של נורת' ופנלופה. קים אמרה: "ביום היחיד בשנה שהם רוצים לערוך מסיבת קנדילנד, את לא מאפשרת להם ליהנות מסוכר?" וקורטני השיבה: "אני לא אומרת שאסור להם סוכר. יש ממתקים שאינם מגעילים ומלאים בכימיקלים. את מיושנת, את מהעבר". קים התפרצה עליה ואמרה: "זו מסיבת נושא, קנדילנד! זו לא מסיבת נטולת גולטנ-לנד כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully