וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הוכתר לגיבור אחרי שהגן בגופו על בתו מפני רכבת נוסעת

3.2.2020 / 0:01

גבר הציל את בתו בת ה-13 ממוות בדריסה על ידי רכבת נוסעת, כשהגן עליה בגופו על המסילה, סנטימטרים ספורים מהרכבת. בעוד רבים כינו אותו "סופר אבא", עובד הרכבת טען שהתנהג ברשלנות כשהחליט לחצות את מסילת הרכבת

TWITTER/gemym7

בסרטון - רגעי הדרמה בהם האב מגן בגופו על בתו מהרכבת הנוסעת

אב מאיסמאעיליה שבמצרים הוכתר לגיבור בתקשורת המקומית וזכה לכינוי "סופר-אבא", לאחר שקפץ למסילת הרכבת והגן בגופו על בתו בת ה-13 בזמן שרכבת חלפה במקום - סנטימטרים ספורים מהם. מדיווחים שהגיעו מכלי התקשורת במצרים נמסר כי האב והבת חצו את המסילה לכיוון הרציף הנגדי כשאז חלפה במקום רכבת סחורות שצפרה לשניים והבהילה את הבת. בעוד האב הספיק לטפס לרציף השני, הבת נפלה על פסי הרכבת. בלי לחשוב פעמיים, האב קפץ חזרה למסילה ונשכב על בתו כשהרכבת חלפה על פניהם.

"זו הייתה סצנה איומה. כולנו נשארנו על רציף התחנה המומים", אמר הסטודנט אחמד אקף, שתיעד את התקרית בנייד שלו. עד הראייה אלה אברהים הוסיף: "הילדה הלכה על פסי הרכבת. לפתע רכבת הסחורה השמיעה צפירה והבהילה את הילדה שנפלה על האדמה. באותו רגע אביה החליט להקריב את עצמו כדי להציל אותה. הוא קפץ למטה והתעלם מקריאותיהם של אנשים לחזור כי הרכבת התקרבה. המשכנו להתפלל על חייהם. כמעט קיבלנו התקף לב".

צפו בתיעוד המלא:

בעוד האב זכה לשבחים ברשת על התנהגותו, אחד מעובדי הרכבת יצא נגד ההתנהגות הרשלנית שלו. אשרף עבדול חמיד טען כי זו הייתה רשלנות מצד האב שבחר לא להשתמש במנהרה להולכי רגל כדי לעבור לצד השני של התחנה: "אתם קוראים לו סופר-אבא, בעוד שהוא למעשה אב רשלן", הוא אמר לתחנת הטלוויזיה המצרית CBC, "במקום לעבור במסלול המיועד, הוא ובתו חצו דרך מסילת הרכבת, שם עברה אז רכבת הסחורה. האב הצליח לקפוץ לרציף והשאיר את בתו מאחור".

האב לא זוהה אך עדים אמרו שהוא היה בשנות ה-50 לחייו. הוא ובתו יצאו מהתקרית, שאירעה בשני שעבר, ללא פגע.

איור של האב הגיבור מציל את בתו. פייסבוק, צילום מסך
איור של האב הגיבור מציל את בתו כפי שהופיע ברשת/צילום מסך, פייסבוק

כך דיווחו על התקרית בטלוויזיה המצרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully