וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: פעוטה תועדה הולכת על מעקה דק בגובה 12 מטרים בזמן שאמה במקלחת

13.1.2020 / 0:01

הילדה נצפתה בידי השכנים יוצאת מהחלון והולכת במהירות על מעקה דק בקומה הרביעית של בניין דירות בטנריף. לרגע נראה שהילדה ניצלה מנפילה כשהיא הגיעה למרפסת אך אז היא מסתובבת וחוזרת לריצה קלה על המעקה הדק

LE NOTOCIAS

פעוטה כבת שנתיים תועדה כשהיא הולכת על מעקה דק בגובה 12 מטרים, מחוץ לדירת הנופש של משפחתה בפראיסו, שבאדג'ה, טנריף. במקרה שאירע בשבת ה-4 בינואר ותועד בידי אחד השכנים, נראית הילדה יוצאת מחלון חדרה שבקומה הרביעית וצועדת על המעקה הצר לכיוון המרפסת. כשהיא מגיעה למרפסת, במקום לטפס חזרה למקום מבטחים, היא חוזרת אל הקורה ורצה עליה לכיוון חלון חדרה.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, משפחתה של הילדה הגיעה מפינלנד לנופש באי האקזוטי והיא נותרה ללא השגחה כשאמה הייתה במקלחת.

הפעוטה נצפתה צועדת לכיוון המרפסת

פעוטה נצפתה הולכת על מעקה בגובה 12 מטרים. צילום מסך
פעוטה נצפתה הולכת על מעקה בגובה 12 מטרים/צילום מסך

בתגובה לאירוע, הנהלת הבניין העבירה דו"ח בטיחות לאחראים בעירייה והמשטרה מחפשת אחר ההורים המזניחים, לאחר שהסרטון הגיע לידיהם רק בשני שעבר ולא ידוע האם המשפחה הספיקה לחזור לפינלנד מאז התקרית.

אחד השכנים סיפר ל"מירור" כי למשפחה היה "מזל גדול שדבר גרוע מזה לא קרה". הוא הוסיף: "למרבה המזל, שום רוח לא נשבה במקום והילדה הצליחה לשמור על שיווי המשקל בדרך חזרה לחדרה".

הלב שלנו נפל בדילוג בסוף

ילדה בת שנתיים מטיילת על מעקה חיצוני של בניין. LE NOTOCIAS, צילום מסך
ילדה בת שנתיים מטיילת על מעקה חיצוני של בניין/צילום מסך, LE NOTOCIAS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully