וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן האצבעות הזה מבטיח לגלות ב-30 שניות אם יש לכם בעיות לב

29.12.2019 / 0:17

בדיקה פשוטה שאורכת 30 שניות בלבד הפכה לוויראלית ברחבי הרשת. הבדיקה מתיימרת לאבחן עד כמה בריא הלב שלכם והאם יש סיבה ללכת להיבדק. האם הבדיקה הזו באמת עובדת?

מערכת "אסור לפספס"

הלב שלנו הוא האיבר החזק והחשוב ביותר בגוף שלנו ועל כן תקינותו חשובה מאוד, אולם בעוד מחלות באזורים אחרים בגוף קלות יותר לאיתור, הלב עלול להפתיע. באתר "ברייט סייד" פרסמו שיטה לבדיקת פעילות ותקינות הלב שתוכלו לעשות אותה בבית ותצריך רק 30 שניות מזמנכם.

השיטה, שהפכה לוויראלית ברחבי הרשת, מציעה לבדוק כיצד זרם הדם שלנו יגיב כשיהיה במגע עם קור. עבור הבדיקה תצטרכו למלא קערה או גיגית במים קרים מאוד עם מעט קוביות קרח ולהכניס לתוכה את שתי הידיים שלכם למשך 30 שניות בדיוק. כן, זו הרגשה בהחלט לא נעימה, אך בתום הזמן תראו את התוצאות על הידיים.

גיף מוניטור רפואי. Giphy
האם בדיקה של 30 שניות תצליח להוכיח מהי רמת התפקוד של הלב שלכם?/Giphy

כך תפרשו את התוצאות

האפשרות הראשונה והחיובית היא שאצבעותיכם יאדימו במים הקפואים - וזה סימן טוב, שכן זה מראה שכנראה אין לכם בעיה הקשורה לחמצון הדם שלכם. התוצאה גם מצביעה על כך שהלב וזרימת הדם בגוף שלכם תקינים. אולם, אם קצות אצבעותיכם נראות חיוורות או מקבלות צבע כחלחל - הדבר עשוי להעיד על בעיות במחזור הדם. תסמינים אלו עשויים להופיע כשלתאי הדם האדומים שלכם יש רמות חמצן נמוכות. אם זה קורה, אתם יכול לחמם את האצבעות שלכם או לעסות אותן כדי להגביר את זרימת הדם ולעזור להן לחזור לעצמן. הצבע הכחלחל מעיד על בעיה בתפקוד הלב שלכם, כך טוענים ב"ברייט סייד" שמסבירים שיש לגשת מיד לטיפול רפואי במידה והצבע הכחלחל מלווה באחת מתופעות הלוואי הבאות: קוצר נשימה, חום, כאב ראש, כאב בחזה, הזעת יתר, סחרחורות, התעלפויות או חוסר תחושה באצבעות.

ב"ברייט סייד" ממליצים גם על ארבעה מאכלים שעשויים לשפר את בריאות הלב שלנו, ביניהם שום שמוריד לחץ דם, שוקולד מריר שמנרמל את לחץ הדם ונלחם בדלקות, קינמון המסייע נגד מחלות לב וטרשת עורקים ואבוקדו המוריד את רמות הכולסטרול הרע ומסייע לניקוי העורקים.

פנינו לרופא כדי לבדוק את אמיתות בדיקת האצבעות והוא סיכם אותה במילים "זה שטויות". אז אם אתם באמת רוצים לדעת מה מצב הלב שלכם - גשו להבדק אצל רופא, אבל אתם מוזמנים לנסות את השיטה בעצמכם, גם אם רק מסקרן אתכם לגלות איזה צבע יקבלו האצבעות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully