וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של מייגן פוקס אוהב ללבוש שמלות ואין לה שום בעיה עם זה

תמיד נראה שחיי הסלבס מושלמים כמו שהם פוטוגניים, והחיים של מייגן פוקס ומשפחתה נראו קסומים במיוחד עד שתמונה אחת התחילה גל ביקורות מרושעות על ההורות שלה. עכשיו נמאס לה להבליג

כבר יותר משנתיים הדוגמנית והשחקנית מייגן פוקס מבליגה על השיימינג (ביוש) שנעשה לה ברשת על המראה של הילדים שלה. לפוקס ולבעלה בריאן אוסטין גרין (לנצח דיוויד מבברלי הילס 90210) יש שלושה בנים: נוח בן ה-6, בודהי בן ה-5 וג'ורני בן ה-3.

הכל התחיל בשנת 2017, כשמייגן פרסמה באינסטגרם תמונות משפחתיות, וביניהן תמונה של הבן הבכור נוח לבוש בשמלה מהסרט פרוזן. מהר מאוד החל מבול של תגובות שמתחו ביקורת עליה על כך שהיא מרשה לבן שלה ללבוש שמלות. אחת הגולשות נזפה בה שלא סירבה לבקשת הילד, והאריכה בהרצאה על אחריות ההורים ללמד את ילדיהם ששמלות מיועדות לבנות עם וגינה ולא לבנים עם פין. גולשת אחרת ביכתה את המקום אליו הולכת החברה שלנו, מקום שבו הורים מרשים לילדיהם לבלבל ככה את הציבור מבחינה מגדרית. רבות מהביקורות נכתבו דווקא על ידי נשים.

הרוחות התלהטו אף יותר כאשר התפרסמה תמונת פפראצי של נוח באירוע בלוס אנג'לס, לבוש באותה שמלה של פרוזן. התגובות לתמונה נעו בין הבעת תמיכה בפוקס לבין הגדרתה ככישלון מוחלט בתחום ההורות. פחות משנה לאחר מכן פוקס שיתפה תמונה של נוח ובודהי הקטנים על שפת הים, שניהם בשיער ארוך וחיוך מאושר. ושוב זרמו התגובות המלגלגות על המראה הנשי של הילדים ועל הנזק העצום שהיא עושה להם כאמא.

עד לאותו רגע פוקס הצליחה להבליג באצילות ולא להגיב על שלל ההערות הפוגעניות, אבל גם היא כבר לא יכלה להתאפק. בראיון טלוויזיוני בתכנית The Talk היא דיברה על ההערכה שלה ליצירתיות של בנה ולרצונו ללבוש שמלות, וחשפה בפני הצופים איך מתמודדת המשפחה עם בריונות שחווה נוח בבית הספר שלו בגלל זה.

"שלחתי אותו לבית ספר בקליפורניה שהוא לכאורה מאוד פתוח וליברלי", היא סיפרה, "אבל אפילו שם יש ילדים שצוחקים עליו שבנים לא לובשים שמלות או לא לובשים ורוד". בתגובה להקנטות מצד הילדים בבית הספר, פוקס לימדה את נוח כמה חשוב להיות נאמן לעצמו ולמי שהוא: "אני מנסה ללמד אותו להיות בטוח בעצמו ולא משנה מה מישהו אחר אומר. הוא חזר הביתה יום אחד וכששאלתי אותו איך היה עם מהחברים בבית הספר הוא ענה 'טוב, כל הבנים צחקו כשנכנסתי, אבל לא אכפת לי, אני אוהב שמלות יותר מדי'".

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. Andrew H. Walker, GettyImages
לא רק אתם, גם הכוכבים ההוליוודיים מתמודדים עם דילמות בחינוך הילדים. מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין/GettyImages, Andrew H. Walker

ואיך מתייחס לעניין בריאן אוסטין גרין, בעלה של פוקס ואביהם של הילדים? גם הוא מגן בלהט על הזכות של בנו להיות מי שהוא, כפי שאמר לאתר Hollywood Pipeline: "שמעתי שזה לא מוצא חן בעיני כמה אנשים שנוח לובש שמלות. אני אומר להם - לא אכפת לי. הוא בן ארבע, ואם הוא רוצה ללבוש את זה, שילבש את זה. אני מרגיש שגיל ארבע-חמש זה זמן שהוא אמור להשתעשע בו. הוא לא פוגע באף אחד כשהוא לובש שמלה. אז אם זה מה שהוא רוצה בשבילו, יופי לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully