וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: הלכה לישון על הספה וקמה ללא רגליים וידיים

מרי טריינר, בעלת סלון יופי מאוהיו, חשה לא בטוב והלכה לישון על הספה בביתה. מצבה הידרדר ומה שנראה בתחילה כמו שפעת התגלה כזיהום מסוכן. הרופאים שטיפלו בה נאלצו לכרות חלקית את כל ארבעת גפיה. מה שגרם לכל זה הוא ככל הנראה הכלב שלה

אילוסטרציה: יש של חולה. ShutterStock
סיפור עם סוף עצוב. אישה בבית חולים/ShutterStock

חתך קטן על זרועה של אישה מאוהיו וליקוק חברותי של הכלב שלה, הם שגרמו ככל הנראה לקטיעה חלקית של כל הגפיים שלה. הסיפור המזעזע הזה התחיל ב-10 במאי השנה, כשמרי טריינר, חשה לא בטוב והלכה לנוח על הספה. היא נכנסה לקומה והתעוררה עשרה ימים לאחר מכן כשארבע גפיה קטועות חלקית.

כשרק הגיעה לבית החולים הרופאים חשדו שמדובר בווירוס בגלל החום הגבוה, אבל אחרי טיפול אינטנסיבי היא סבלה מאלח דם, ולרופאים לא הייתה ברירה אלא לקטוע חלק מידיה ורגליה כדי להציל את חייה. הבדיקות שנערכו לאחר מכן הראו ללא ספק כי היא סובלת מקפנוציטופאגה, חיידק שנמצא ברוק של כלבים וחתולים שאינו משפיע לרעה על בעלי החיים אך יכול במקרים נדירים להתפשט לבני אדם. המשפחה מאמינה כי אחד מכלביה של האישה כנראה ליקק את השריטה על זרועה.

טריינר שהתה בבית החולים כ-80 ימים, ומקרוביה מספרים כי היא מעוניינת להמשיך הלאה בשיקום וללמוד ללכת מחדש. בני משפחתה סיפרו כי אין בכוונתם להיפרד מהכלבים והמרכז לבקרת מחלות ומניעתן הדגיש כי "מרבית האנשים שבאים במגע עם כלבים וחתולים לא נהיים חולים". הרופאים שטיפלו בטריינר הסבירו כי מדובר במקרה נדיר מאוד ולא צפוי שמתרחש אחת למיליון. אדם אחר שהיה נחשף לחיידק לדבריהם, היה יכול לא לפתח תגובה כלל. הכל תלוי במערכת החיסונית.

אז למה כן צריך לשים לב? אם מבחינים בפריחה אדומה או בזיהום מקומי אחרי משחק עם חיית מחמד, על אחת כמה וכמה אם ננשכים על ידי אחת - יש צורך לפנות לרופא. ובכל מקרה מומלץ תמיד לשטוף ידיים אחרי משחק עם חיית מחמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully