וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עכשיו? 5 דברים לעשות עם הילדים בסוף השבוע

התעייפתם מלחשוב על אטרקציות לילדים? נמאס לכם להוציא מאות שקלים באירועים ממותגים? בשביל זה אנחנו כאן. אספנו 5 דברים לעשות עם הילדים בסופ"ש הזה, כאלה שייתנו להם ערך מוסף, ולכם ייתנו את התחושה שהם לומדים משהו גם ביולי

סוף השבוע שוב הגיע ואיתו גם הצורך להעסיק את הילדים. אם הילדים שלכם כבר בחופש, כנראה שכבר מיציתם לא מעט אופציות - בריכה, ים, הפארק העירוני ושיטוט בקניון, אז אנחנו כאן כדי לחלוק אתכם עוד כמה אפשרויות לבילוי איכותי עם הילדים בסוף השבוע. מכיוון שמרבית הילדים לא מפעילים את המוח יותר מדי בחופש הגדול, בחרנו השבוע אטרקציות שיתנו להם ערך נוסף, ולכם את התחושה שאתם הורים משקיעים. תהנו :)

עוד בוואלה! הורות:
זה מתחיל מנשיקה לסבתא: כך תגדלו ילדים שיודעים מתי לעצור
6 דברים שרופאי הילדים שלכם ממש רוצים שתפסיקו לעשות
זה מה שמי הבריכה עושים לעיניים של הילדים שלכם

1. שישי בבית העיר

אם הילדים שלכם אוהבים בעלי החיים זה המקום בשבילכם. במהלך הקיץ, בימי שישי בשעה 11:30 (וגם בימי חמישי), מציעים בבית העיר בתל אביב סיורים מודרכים לכל המשפחה בשם ZOO TEL AVIV. מדובר בתערוכה יוצאת דופן לציון 110 שנים לעיר ו-80 שנים להקמתו של גן החיות ההיסטורי בתל אביב. שימו לב שמספר המקומות מוגבל.

מחיר: 25 שקלים

לפרטים נוספים

2. שבת במוזיאון הטבע

סדנת חקרטבע במוזיאון הטבע. שי בן אפרים,
סדנת חקרטבע במוזיאון הטבע/שי בן אפרים

מוזיאון הטבע בתל אביב הוא מקום מקסים שיכול להעסיק את הילדים שלכם במשך שעות. ביקור במוזיאון יחשוף אותם למיני חיות מרתקות, ועשיר את הידע הכללי שלהם. ובחופש הגדול הזה חוווית המזיאון משתדרגת במיוחד עם מיזם "חקרטבע" - סדנה משפחתית שמאפשרת למשתתפים לחקור באופן עצמאי ופעיל. הסדנה מציעה מגוון תחנות להתבוננות מקרוב בפרטים קטנים כגדולים, שימוש בציוד מדעי מתקדם, מוצגים שאפשר לגעת בהם וערכות יצירה. הסדנה מיועדת לפעילות משותפת של מבוגרים וילדים מגיל 6 וכוללת ביקור במוזיאון. משך הסדנה כ-50 דקות.

עד סוף אוגוסט, הסדנה מתקיימת כל יום (מלבד ימי שישי) בשעות 9:30, 12:00 ו-16:30

מחיר: 20 שקלים תוספת לכרטיס הכניסה למוזיאון לכל משתתף (50 שקלים לאדם).

לפרטים נוספים

3. שבת במוזיאון אגם

מוזיאון אגם בראשון לציון. עידן גרוס,
מוזיאון אגם/עידן גרוס

מוזיאון אגם בראשון לציון מציג את תערוכת הקבע "בתנועה מתמדת" הכוללת עשרות עבודות המקיפות שישה עשורי יצירה של יעקב אגם. בנוסף לזה, בקיץ הזה נערכות במוזיאון פעילויות לכל המשפחה. אחת מן הפעילויות הללו היא "שמש, חול וים" - פעילויות יצירה לקיץ. במוזיאון מציעים "סיורי משפחות וסדנאות יצירה חזותיות שיכללו עבודה בשכבות עם צורות וצבעים בסימן הקיץ, כשהמשתתפים מוזמנים להיכנס לנעלי האמן הבינלאומי וליצור בהשראת עבודותיו הקינטיות המפורסמות". הפעילות מתאימה לילדים בגילאי 12-5, ולהורים שלהם כמובן. הפעילות תתקיים בשבת הזו בשעות 11:00 ו-12:30.

מחיר: עלות הסדנה כולל ערכת יצירה - 15 שקלים תוספת לכרטיס הכניסה. כרטיס: 40 שקלים למבוגר, 20 לילד.

לפרטים נוספים

4. שבת במוזיאון ישראל

תערוכת באוהאוס במוזיאון ישראל. אלי פוזנר,
תערוכת באוהאוס במוזיאון ישראל/אלי פוזנר

במוזיאון ישראל בירושלים מציעים הקיץ תערוכה חדשה לכל המשפחה בשם "באוהאוס: שוברים את הכלים, וכן משחקים", שמזמינה את המשתתפים "לעודד את היצירתיות ברוח בית הספר ההיסטורי של הבאוהאוס" ובאמצעות סדנאות יצירה, משחק, סרטוני אנימציה ועוד. בכניסה לתערוכה המבקרים מוזמנים לסדנאות עבודה אינטראקטיביות כדי לחוות וללמוד את עקרונות היצירה של הבאוהאוס, וכן ל"מרחב חווייתי של משחק והתנסות בתיאטרון". הילדים יכולים להתנסות גם בעיצוב מחדש של רהיטים איקוניים של הבאוהאוס, באמצעות תוכנת מחשב שנוצרה במיוחד לתערוכה. בתום התכנון ניתן להדפיס את היצירות בהדפסת תלת ממד. היצירות ותוצגנה בתערוכה במקום מיוחד שהוקצה לכך.

מחיר: 54 שקלים למבוגר, ילדים נכנסים ללא תשלום

לפרטים נוספים

5. שבת בבית אבי חי

אחרי ארבעה מוזיאונים הגיע הזמן לגוון בקצת תרבות מסוג אחר. בבית אבי חי בירושלים מציעים בימי שבת אחר הצהריים את "ווקה שבת". האירוע, שפתוח לקהל ללא תשלום, מתחיל בשעות סיפור איכותיות המחלוקות לפי גילאים. במקביל, בחצר בית אבי חי נפרסים משחקי חשיבה לילדים גדולים, משחקי קופסה לילדים קטנים יותר, מזרונים ופופים לכולם והרבה מאוד ספרים. אחרי שהילדים מסיימים ליהנות מכל זה, מתחיל אירוע מוזיקלי ייחודי - 14 זמרים וזמרות נעמדים על הבמה, ללא כלי נגינה ובלי שום הגברה, ושרים עם הקהל שירים שכולם אוהבים. הפעילות "מכבדת שבת", כפי שמגדירים במקום, ולכן מתאימה לכולם. שעת התחלה: 16:00.

מחיר: הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, יש לשריין כרטיסים בטלפון 02-621-5300.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully