וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 דברים שרופאי הילדים שלכם ממש רוצים שתפסיקו לעשות

אין להם בעיה לתת לכם מרשם ולהגיד לכם מה אתם צריכים לעשות, אחרי שאתם מגיעים אליהם עם ילד חולה, אבל יש גם דברים שרופאי הילדים שלכם ממש היו רוצים להגיד לכם להפסיק לעשות. הנה כמה מהם

ShutterStock

בסרטון: רופא מסביר מהם התסמינים שבגללם כן צריך להגיע למיון עם הילד

כל הורה בוודאי שם לב שהתינוק שלו לא הגיע עם ספר הפעלה. כתוצאה מכך, כולנו לומדים תוך כדי תנועה ומתמודדים לא פעם ולא פעמיים עם סיטואציות שאין לנו מספיק ידע מוקדם או מידע לגביהן. במצבים הללו, הורים רבים פונים באופן טבעי למקור המידע הגדול והנגיש ביותר עבור כל אדם בעולם כיום - האינטרנט. פעם היו אלה ספרי הדרכה שנכתבו על ידי הורים מנוסים או רופאי ילדים איקוניים, ואילו היום את מקומם תופסים גוגל וקבוצות הורים בפייסבוק.

עוד בנושא:
זו הסיבה שאתם חייבים לקחת את הילד לרופא שיניים לפני גיל שנה
מגפת החצבת בישראל: מה עושים אם הילד נחשף לחולה?
זה מה שגננות צריכות לעשות כדי שהילדים שלכם יהיו פחות חולים

הפנייה הזאת לאינטרנט היא טבעית ומובנת ולעתים גם מועילה מאוד, אבל היא לא מחליפה את שיקול הדעת, הניסיון וההתרשמות האישית והמקצועית של רופא/ת ילדים מוסמך (או כל איש/אשת מקצוע מוסמך/ת בנושאים שאינם רפואיים פר אקסלנס). ולמרות שאין חולק שלנגישות המידע באינטרנט יש יתרונות רבים, במשולש שנוצר בין הורה מודאג-אינטרנט-רופא ילדים, עולים קונפליקטים לא פשוטים. לרופאי הילדים שלכם אין בעיה לומר לכם מה אתם צריכים לעשות כשאתם כבר מגיעים אליהם, אבל לא כולם יעזו לומר לכם את מה שהם ממש היו מעדיפים שלא תעשו, או שתפסיקו לעשות. ויפה שעה אחת קודם.

הנה רשימה קצרה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully