וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם סלב או עם האקס: מה המשמעות האמיתית של החלומות האירוטיים שלנו?

18.7.2019 / 0:07

בין אם אנחנו חולמים שאנחנו שוכבים עם הבוס, או בתוך מכונית - הסקס תמיד מתגנב אלינו כשאנחנו ישנים, אבל מה הוא באמת מבטא? איאן וואלאס פסיכולוג מומחה לחלומות מסביר

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חלומות

מחקר שנערך בגרמניה קבע שהנשים של ימינו חולמות על סקס באופן קבוע בתדירות גבוהה פי שלושה ממה שהסבתות שלהן חלמו. אבל מסתבר שחלומות על סקס לא תמיד משקפים תאוות מיניות. איאן וואלאס, פסיכולוג ומומחה לחלומות, אמר בנושא: "יש נטייה להתייחס לחלומות על סקס פשוטם כמשמעם. אבל יש להם בדרך כלל משמעות נוספת בחיינו. זה חשוב מאוד עם מי אנחנו עושים סקס, כמו גם איפה אנחנו עושים את זה ומה אנחנו לובשים". אבל מה המשמעות של כל חלום? איאן נותן הסבר מפורט בראיון לאתר ה"סאן" הבריטי והנה כמה מהתובנות שלו.

עוד בנושא
למה יש לנו חלומות הזויים כשהחום עולה?
מחקר חדש מצא שלאדם יש את היכולת לחזות את העתיד בחלומותיו
מדעי החלום: 5 דברים שתורמים להופעת סיוטים בלילה

גיף קייטי פרי. Giphy
יש לחלומות האירוטיים משמעות נוספת מרק סקס/Giphy

1. סקס עם סלבריטי

לשכב עם סלב זה חלום מאוד נפוץ שאנשים מאוד מתרגשים ממנו. חלום כזה מעיד שאתם מאוד חושקים באדם הזה ושיש לכם אפשרות לבטא את ההערצה אליו. הוא גורם לכם להיות יותר מודעים מבחינה אינטימית ליכולות שלכם ולמשאבים. יש לכם את הכח לגרום למשהו לקרות בעתיד שלכם. החלום הזה נותן לנו לזהות את הכישרון שלנו ולהבין שאנחנו מקבלים מחמאות על משהו מדהים ואנחנו צריכים להגיד תודה.

גיף סקס על רכב. Giphy
סקס על המכונית? אתם רוצים להיות בשליטה/Giphy

2. סקס במכונית (או עליה)

מכונית היא סמל לדרייב ומוטיבציה. כשאנחנו מדברים על אנשים שאפתנים, אנחנו מעדיפים שהם ישלטו בהגה או ילחצו על הגז. חלום כזה מראה שיש משהו שאתה רוצה להשיג ואתה נהיה מודע לזה שיש לך יכולת לנוע קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully