וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יש לנו חלומות הזויים כשהחום עולה?

21.6.2019 / 7:00

מחקרים מראים שאנשים שסובלים מחום גבוה, והם בהחלט סובלים, מדווחים על חלומות יוצאי דופן, שכוללים "יצורים עם זרועות גדולות" או חושך "שמתפשט באיטיות בכל מקום". למה זה קורה?

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון: 5 עובדות על חלומות

חום גבוה זה לא דבר נעים, אבל מדובר באחד הפיצ'רים המתוחכמים בגוף האדם, שכן זו הדרך לאותת לנו שמתרחשת דלקת בגוף. למרות העובדה שחום הוא תסמין שכיח מאוד של הרבה מחלות ומוכר היטב לכולם, התלונות שמלוות אותו מאוד מגוונות ויכולות להשתנות בין אדם לאדם. חום מלווה לרוב בחולשה, צמרמורות, תחושת קור או הזעה מוגברת. ויש גם כאלה שבטוחים שחום יכול להשפיע על החלומות שאנו חולמים, ובמקרים מסוימים אפילו לגרום לסוג של הזיות. אבל האם יש לכך ביסוס מדעי? ביקשנו מרופא הבית של וואלה בריאות להסביר לנו מה קורה לנו בגוף כשהחום עולה, האם זה באמת משפיע על התת מודע שלנו, ולמה?

עוד באני רק שאלה:
הפחד של כולנו: איך מצילים חיים במקרה של טביעה?
האם אתם סובלים מאלרגיה לעקיצות יתושים?
על קצה הלשון: למה לפעמים נעלמות לנו מילים?

לפני שנגיע לתשובה שלו, נזכיר שחום הוא לא דבר מסוכן ושאין שום סיבה להילחץ ממנו. חום מסייע להפעיל את המערכת החיסונית של הגוף, ובכך מסייע לגוף להילחם בזיהומים. חום על רקע של זיהומים לא גורם נזק מוחי, שכן רק טמפרטורות מעל 42 מעלות עלולות לגרום לנזק מוחי, ומדובר בדבר נדיר מאוד. למעשה, לרוב החום אינו גורם לתחושת אי נוחות עד שהוא מטפס למעל 38.5-39 מעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully