וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף גבר לא היה בתרדמת יותר שנים מהאיש הזה

הוא נכנס לתרדמת כשהיה בן 34, והיום הוא כבר בן 71. ג'ין פייר אדמס שחי בביתו שבצרפת נכנס לשנה ה-37 שלו בקומה, ואישתו עדיין מאמינה שיום אחד הוא יתעורר

ג'ין פייר אדמס נכנס לבית החולים בחודש יולי בשנת 1982 עבור מה שהיה אמור להיות ניתוח ברכיים שגרתי. הוא לא התעורר ממנו ונמצא בקומה מאז - 37 שנים ארוכות מאוד. שחקן הכדורגל הצרפתי, שנכנס לקומה בגיל 34, הוא הגבר שמצוי הכי הרבה שנים במצב זה, זאת משום שישנן שתי נשים שהצליחו להתמיד בתרדמתן אפילו יותר ממנו.

אדמס נפצע בברכו ממש רגע לפני שהפך משחקן מוכר למאמן. במהלך ההכנה לניתוח, עוד בשלב ההרדמה, משהו השתבש והוא עבר דום לב וסבל בעקבות כך מנזק מוחי. היום הוא מסוגל רק לפתוח ולעצום את עיניו והוא ניזון מאוכל מרוסק.

עוד בנושא:
בכי מעורר: אמא שהייתה בקומה, התעוררה בזכות בתה התינוקת
מתי ניתן לקבוע מוות מוחי ומה המשמעות?
תסמונת הנעילה: האנשים שכלואים בתוך הגוף של עצמם

למרבה הפלא, אדמס בן ה-71 אינו מטופל בבית חולים או מוסד שיקומי. במקום זאת, אשתו, ברנדט, סועדת אותו בביתו ליד העיר נים שבצרפת, בעזרת אחיות ומטפלים. "יש פעילות מסויימת בראש שלו, אבל זה לא סוג הפעילות הנכון כי היה כל כך הרבה הרס במוח שלו", אמרה בעבר ברנדט לטיימס הבריטי. ובכל זאת, היא סבורה שהוא מודע לסביבתו ברמה מסוימת, והיא מאמינה כי ההתקדמות הרפואית תוכל יום אחד להוציא אותו מהתרדמת.

"אני חושבת שהוא מרגיש דברים", אמרה ברנדט ל- CNN. "הוא חייב להכיר גם את הקול שלי". לפי ספר שיאי גינס, התרדמת הארוכה ביותר בהיסטוריה היא זו של האמריקאית אדוארדה אוברה, שנמשכה כ-42 שנים עד למותה ב -2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully