וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכי מעורר: אמא שהייתה בקומה, התעוררה בזכות בתה התינוקת

16.9.2015 / 18:52

שלי אן קאוולי מארה"ב נכנסה לניתוח קיסרי שממנו לא הצליחה להתעורר. הרופאים שכמעט איבדו תקווה החליטו להפגיש אותה עם בתה התינוקת שנולדה בריאה. התוצאות הפתיעו גם אותם

מערכת וואלה!

הסיפור הבא הוא ככל הנראה הדבר הכי קרוב לנס שאתם מכירים. שלי אן קאוולי הוכנסה לניתוח קיסרי כשהיא מורדמת, אבל לאחר הלידה, קריש דם גרם לכך שהרופאים לא הצליחו להעיר אותה. מי שכן עשתה זאת בסופו של דבר היא בתה התינוקת.

הרופאים שכבר כמעט איבדו תקווה ביקשו לבדוק האם מגע של התינוקת יצליח להכניס את האינסטינקטים האימהיים לפעולה. צוות האחיות בבית החולים בצפון קרוליינה הביא את התינוקת למיטתה של האם וניסו לגרום לה לבכות או להשמיע קול. לדברי האב ריצ'רד, כשהתינוקת, ראיין, החלה לבכות, המדדים החיוניים של האם השתפרו באופן מיידי.

כמה ימים לאחר מכן האם התאוששה וחזרה לחיים. השבוע, שנה אחרי האירוע חזרו ההורים לחגוג את החיים שקיבלו במתנה. מצוות בית החולים ומבתם הקטנה.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • תרדמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully