וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעי למה לצ-פות: 5 דברים שיקרו לפות שלך אחרי לידה

כאילו שתשעה חודשים של מוזרות פיזיולוגית שהיתה מנת חלקך בהריון לא הספיקו, מגיעה הלידה וגורמת לך לערוך היכרות מחודשת לגמרי עם הגוף שלך, ובמיוחד עם איבר אחד אינטימי וחשוב

איימי שומר מדגמנת תחתוני רשת, 5 שבועות לאחר לידת בנה

כל החיים שלך משתנים אחרי שאת מביאה תינוק לעולם והופכת לאם, אבל בזמן שכולם ישמחו לספר לך על המיעוט בשעות השינה, הופעתם של רגשות אשמה מסוג חדש, התגברות הסטרס והפגיעה ביחסים הזוגיים, מעטים או יותר נכון מעטות מדברות על השינוי שהפות והנרתיק שלך עוברים. איכשהו, זה נושא שיחה קצת פחות פופולרי בחוג עיסוי תינוקות. לכי תביני.

"אין אישה שלא תחווה שינויים בוואגינה שלה לאחר לידה, אף אחת לא מסיימת את התהליך של הריון ולידה באותו מצב בדיוק שבו היתה לפני ההריון", אומרת ד"ר אליסה דואק, גניקולוגית ומחברת הספר The Complete A to Z for Your V. אבל הנה החדשות הטובות: אף על פי שזה נורמלי לחלוטין שהעניינים שם למטה ירגישו ויראו מאוד שונים מכפי שהיו קודם לכן, רובם יחלפו וישככו ככל שיעבור זמן מהלידה וייצור ההורמונים ושאר תפקודי הגוף שלך יחזרו למה שהיו לפני ההריון, אומרת ד"ר דואק.

עוד בנושא:
תקלה בחיווט: למה לאישה הזאת דלף חלב אם מהפות?
אין דבר כזה "פות רגילה", כל אחת היא ייחודית - מחקר קבע
8 דברים שקורים לוואגינה כשאתן מפסיקות לעשות סקס

בנוסף, ישנם מספר דברים שכל אחת יכולה לעשות כדי לזרז ולקצר את תקופת ההחלמה של הנרתיק והפות (מישהי אמרה תרגילי קגל?). בכל מקרה, הנה 5 דברים שיקרו לפות שלך לאחר הריון ולידה, שתדעי למה לצ-פות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully